Citat:
Ursprungligen postat av
Generalknase
Var på vippen att skriva att ingen tjej jag nånsin träffat bryr sig om vilken bil en kille kör, men det hade varit fel, för det finns de som faktiskt är intresserade, men om de väljer killar efter bil så är de förstås inget att ha i vilket fall. Men det kanske är 1 av 10 som är intresserade och 1 av 100 som väljer kille beroende på bilen. Det finns så många andra, viktigare, saker som avgör om man får tjejer eller inte.
OnT: Det finns billiga och snygga bilar, billigt behöver inte vara en Picanto, det finns ju andra modeller och märken. Bara att kolla runt på vad som finns.
Tjejer tycker om fin bil, ej töntig men som sagt fin, hel o ren och gärna modellen större.
Min första bil den höll jag i tip top och fick positivt av kvinnor i alla åldrar, den var fräsch och luktade rent och jag tror att den bilen bidrog till en del eskapader, bilen den säger en del om ägaren och att tjejen blir nyfiken, ja väldigt som jag minns det.
Undrar jag om det lika vanligt idag som förr att tjejer går i gång i bilar?
Jag känner att den vibben är bortbyggd i moderna bilar som i allt annat, säkerhet, säkerhet, display GPS och automat, lägg i autopiloten och sova sött.
Jag misstänker att det är annat som gäller idag än bil, en bil är som en vitvara, att det kunde likväl vara en tvättmaskin.