Nä nu ger jag upp, far åt helvete vilket dagis. Kallar dom in lisa i bikten och så får hon gå ut och berätta för vuxna människor att dom inte får göra si och så. Tur man inte behövde betala mer än 1kr för detta.
Klart dom gör det, produktionen hålls väl ansvarig om någon bryter ryggen pga hopp i plaskdamm.
Tror BB att det är dagisbarn i huset eller?
De får ju inte göra nånting alls i huset innan BB får panik o sätter stopp för det. Så jävla töntigt. Kommer inte fortsätta med cmore efter dessa 2 veckor.
För att inte tala om directors cut + avsaknaden av kameror. Man kan ju tro att det är nån ensam person som sitter o runkar i ett hörn och kollar produktionen var 10 minut.
Jag förstår att det är farligt med hopp och att myggorna kostar pengar men VAFAN de har kul tillsammans för första gången på 2 veckor och 1 par kysstes och 1 par ville mer än kyssas och de skickar Lisa med dödsbesked som förstör allt.
Som poängterat tidigare är det dumt att gnälla över att det är förbjudet att hoppa/dyka i en pool som har max någon meter i djup, är livsfarligt. Återigen går DC kamera till en Amilia som proppar i sig mat och pratar om sig själv istället för att man får se de som har kul i poolrummet.
Amilia och Glasman har snackat mycket idag tycker jag, jag undrar om de skulle vara främmande för att göra något under täcket om det går några veckor till.. Glasman har väl fattat att det inte blir något med Jasmine.
Båda älskar att prata non-stop, de kommer inte ha tid till att göra annat än babbla.
Hoppas verkligen att Patzy får stanna nu på söndag!! Han tillför så mycket mer än Jasmine. Den enda anledningen till att folk gillar henne är för hennes utseende och hon är med "team rainbow"