https://forumbilder.com/i/roFW
Hoppas nu ovan funkar. Men det är i alla fall en bild att fupen ligger i "vår" bil på väg till scanning .
Nu händer det grejer. Om nån timme har vi lite PDF-filer från fupen. Vi försöker få in förhören från de centrala personerna först så det finns lite att läsa. Lite beroende på hur papperen ligger sorterade i fupen.
Vi ska ha i åtanke att fupen kostar 7000 kr (det är en halv sådan vi har nu) även om Puttenot inte vill ha betalt för den. Och eftersom bilen kör genom halva landet ToR kan jag tycka att vi pröjsar rejält med bensinpengar. Vi (jag och vår käre fb-användare som scannar) föreslår 250-300 kr per person. Vi, jag och Krmkr, har testat skicka pengar mellan våra konton fram och tillbaka. Det visar inga som helst namn, enbart en del nummer både på själva mottagande i bankkonto och från bankkvitto. Banksekretessen omöjliggör outande. Men skickar ni via bg eller pg så syns namn, bara så ni vet. Bra om ni märker "fup" i meddelanderutan.
Jag lägger inte ut bankkonto öppet i tråden, men pm:a mig så får ni det. Vi ser till att 100% går till Puttenot vars bil åker över halva landet vilket kostar soppapengar.
Jag är imponerad. Inte så lite heller. Har fått många pm där ni bett om, och har fått, bankkontonummer. Det här visar vilken solidaritet det ändå finns i ett flashbackforum - detta forum som har lite halvtaskigt rykte. Men inte idag. Idag visar ni er från er bästa sida!
300 SEK överfört och skickar ett stort TACK till alla er som på något vis hjälpt till att genomföra detta!
Blir det några pengar över är ni värda ett par pilsner!
Kan ni inte vänta tills hela fupen finns tillgänglig? Detta blir ju löjligt hur många teorier som dras fram
Hur ni än försöker med olika teorier så är det ju fupen vi väntar på. Alla teorier är ju inte värda nånting när det avgörs i rätten!
Reagerar på SDs svar när andra frågar hur det är för honom.
Naturligtvis att det inte är bra med tanker på att han är misstänkt.
Men, konstigt svar att säga den 18:e (innan L*ena är hittad) "värst är det för Soft".
Det är andra gången jag läser det svaret. Minns inte vem den andra var han skrev samma svar till.
"Värst är det för Soft", är en mycket konstig replik när hon är försvunnen och inte funnen.
Ja Du har rätt ,det känns som om han skulle vilja uttrycka en hel mening med :
-Värst är det för Soft som jag vet är död .eftersom bla bla bla bla bla........
(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-02-22 kl. 19:38.
300 SEK överfört och skickar ett stort TACK till alla er som på något vis hjälpt till att genomföra detta!
Blir det några pengar över är ni värda ett par pilsner!
Tack bojo. Pilsnern petade jag i mig för en stund sen. Men inte med era pengar. De är intecknade till Puttenot
Kan ni inte vänta tills hela fupen finns tillgänglig? Detta blir ju löjligt hur många teorier som dras fram
Hur ni än försöker med olika teorier så är det ju fupen vi väntar på. Alla teorier är ju inte värda nånting när det avgörs i rätten!
Du verkar göra skäl för Ditt nick!
Här har vi spekulerat i snart två år... Du får gärna vara med med ett gott humör.
Det värsta är ju nu om han blir dömd till fängelse (om det är han, måste man ju hela tiden inflika) ,hur mycket om hur man mördar människor på olika sätt kommer han att lära sig ???
Han kommer bli största mördarförmågan någonsin då ju....