2020-02-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Oavsett vad så tystade det dom som ifrågasatte mig senast. Därför jag säger att Mergim inte ens är i närheten av Alex chans på Anty. Mergim är en liten skitunge som hon kelar med som sin lillebror. Hon är så mot sin vän Jakob (bög attityd som Mergim)

Haha, Anty är smart nog att fatta att han är gay. Det blir för uppenbart när han klänger på Glennie konstant.

Om Alex är Antons typ, varför ger hon inte honom chansen? Varför jämt leka svårflörtad?
2020-02-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Ska bli kul och se hur denna kvällen urarta!
Ja efter 21.30
2020-02-22, 18:45
Medlem
Snart kommer den

Glasman : Jasmine du måste suga av Martin då han kan ha vunnit tävlingen

Medlem
Haha! Mergrim grimaserar efter varje klunk av bålen och skryter om att han är van med starkare grejer
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Oavsett vad så tystade det dom som ifrågasatte mig senast. Därför jag säger att Mergim inte ens är i närheten av Alex chans på Anty. Mergim är en liten skitunge som hon kelar med som sin lillebror. Hon är så mot sin vän Jakob (bög attityd som Mergim)

Finns fan bara en förklaring till hennes Mergim-kelande, och det är hans tiktokfans. Hon vet vad hon gör. Han också för den delen. Vidriga bägge 2.

Som jag skrev igår, kommer in en prinsessa till Alex snart
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Haha, Anty är smart nog att fatta att han är gay. Det blir för uppenbart när han klänger på Glennie konstant.

Om Alex är Antons typ, varför ger hon inte honom chansen? Varför jämt leka svårflörtad?

Det kommer. Han gillar det. Jag själv gillar när brudar är så. Hon gillar säkert att han är som han är. Han är på, men går ändå inte riktigt all in, smart jävel som ibland gör fel drag.

Det har samtidigt knappt gått 2 veckor liksom, vad förväntar man sig? Hon är väldigt mogen som person också och har en fanbase att tänka på, så med tiden märker man att hon närmat sig mer och mer.

Snorungen får börja med att sluta cockblocka.
2020-02-22, 18:46
Medlem
Oooh mergim dissar två personer... "kan vi få in 10 pizzor tack?" säger nån och sen säger mergim "12, men jag förstår varför du inte räknar med vissa personer". Är det Party-Patzy och Amalia han menar eller kan det vara några andra han bråkat med på senaste tiden?
2020-02-22, 18:46
Medlem
Jag hoppas ni inser nu hur tråkiga Glasman och Co är stänger in sig i rummet när det är fest.

Jasmine måste ut ASAP för att få bort grupperingarna
2020-02-22, 18:47
Medlem
Nu skriker Mergim om starksprit också. Haha, han ska nog hålla sig till cider han
2020-02-22, 18:48
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Oooh mergim dissar två personer... "kan vi få in 10 pizzor tack?" säger nån och sen säger mergim "12, men jag förstår varför du inte räknar med vissa personer". Är det Party-Patzy och Amalia han menar eller kan det vara några andra han bråkat med på senaste tiden?

La han den?
Amilia är ju en av dem iaf.
2020-02-22, 18:48
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Haha! Mergrim grimaserar efter varje klunk av bålen och skryter om att han är van med starkare grejer
Haha. Han sa att han aldrig typ dricker efter första cidern på första festen. Lättpåverkad pojke.
2020-02-22, 18:49
Medlem
Alkoholen slut redan ju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in