2020-02-22, 15:57
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Sami är överlägset favoriten. Anty är otroligt tråkig, sminkar sig 6 h, snackar skit, umgås ständigt med en mobbare. Vinner hon bb är det fanimej en skandal, med tanke på hennes följare.

Årets bästa på hela Flashback. Tack!
2020-02-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
18-års gräns här
Du bör skriva det korrekt om du ska framstå som seriös..
2020-02-22, 15:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Haha vafan där tog du väl i för kung o fosterland!

Jag har hatat dig och dina värdelösa inlägg här i tråden länge. Men nu var du bäst! Fortsätt så.
2020-02-22, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Helvete, vad tråkig, förutsägbar och slätstruken han är, Alex. Jag inser det nu. Han sitter och gottar sig nu över att han höll ett så bra tal och att han är kvar. Ut med Mergim och Alex snarast, känner jag nu.
En neger och en låtsaskaosblatte, klart de ska vara kvar, det man stör sig på är det man inte kan sluta titta på.

Det som stör mig är att Alex tror han är starkare än vad han är. 4 Chins och han gav sig innan husbögen gav sig. Tönt säger jag när det gäller snacka om att han är stark!
Medlem
Citat:
Sami är överlägset favoriten. Anty är otroligt tråkig, sminkar sig 6 h, snackar skit, umgås ständigt med en mobbare. Vinner hon bb är det fanimej en skandal, med tanke på hennes följare.

Om inte hon och Mergim klängt ihop dygnet runt så hade jag ändå tyckt hon var rätt så cool. Men fattar inte vad hon håller på med, varför är hon limmat ihop med lilla pojken?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Alex dricker inte sprit.
Igår gick Alex runt med vinflaskan för att han paxade den åt Antonia, eftersom hon bara dricker vitt vin. Hon uttryckte hur gulligt det var flera gånger.
Medlem
Citat:
Hennes följarantal lär ju minska nu när de ser hennes "riktiga" sida
2020-02-22, 16:01
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Sant. Och vi vill ha galenskap. Eller hur? Kul och galen fylla! Mer sånt tack.
Ja. Kul att se folk på fyllan och gärna mycket galenskap, humor och en aning tjafs.
Ogillar stela människor som tror sig vara för fina för att släppa loss.
Beror antagligen på att jag själv inte tar livet så
allvarligt. Ser mycket humor i allt. Även när det ska vara allvarligt och jag vet att många, kanske alla av och till är allt annat än kloka.
2020-02-22, 16:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det var så kul igår när Amilia satt och älskade att hon hade övertag i diskussionen med Mergim ”Åh assåå det är ju inte kul att ha retorisk övertag och då försökte jag ändå ta ned nivån lite”. Hon älskar att berätta för alla om hur social kompetent hon är och vilken fantastisk retoriker. Klarar inte av hennes attityd. Och man behöver inte va stolt över att ha ett retoriskt övertag mot killen som inte vet vad ”verbalt” betyder.

Hoppas på kaos fest ikväll!

Hon är verkligen egenkär. Igår när Jassa kom ut efter frågetävlingen och säger skamligt att hon sade "USA" så sitter sjökon i soffa och himlar med ögonen och säger att Mexiko ligger "ju i Centralamerika". Vilken sopa!
2020-02-22, 16:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror det kommer komma en tjej härnäst. sen tror jag det blir svårt att toppa patsy... det är något speciellt med honom
aa han är bög. märks att du tillhör hans hbtq gäng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
SLUTA ATT ANVÄNDA VERSALER. Tror du VERKLIGEN att Patsy skulle våldta någon, dessutom utan att produktionen ingriper? Har du dessutom följt BB. Det är extremt mycket löst snack från hans sida.
BB har sedan det började haft "original". Välj Bolibompa om du känner att Patsy VERKLIGEN skulle vålda någon. Har han en historia av det utanför huset så bevisa det i så fall om han har domar.
MAN HOTAR INTE ATT MÖRDA EN PERSON SÅSOM PATZY GJORDE. DET ÄR OLAGLIGT. DET KÄNNS FARLIGT NÄR HAN GJORDE DET. MAN VET INTE VAD HAN ÄR KAPABEL TILL.
Avstängd
Citat:
Kedja ihop alla jävla dårar nu och ös sedan på med obscena mängder alkohol! Och bacon.
KÖR nu BB-produktionen!
Oljebrottning kanske eller den som äter en burk med surströmming får komma loss direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in