2020-02-22, 15:01
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tycker nästan lite synd om Patzy som tror att han ska hänga runt med alla på utsidan. Kan sätta pengar på att ingen kommer umgås med honom när de kommer ut, förutom om de kör typ bargig à la PH-style.

Ja, lite så. Han är otroligt osäker för att vara 51. Snacket om att "Jag är helt crazy" är nog mer önsketänkande än sanning. Tyvärr. Ja, det är faktiskt lite synd om honom. Men han är underhållande som faaaan när han är på kanelen!
Bannlyst
Hört att Sami ska ha en riktig hästkuk 24 cm.
Medlem
Citat:
Tycker nästan lite synd om Patzy som tror att han ska hänga runt med alla på utsidan. Kan sätta pengar på att ingen kommer umgås med honom när de kommer ut, förutom om de kör typ bargig à la PH-style.

Har också tänkt på att det är lite synd om honom, han pratar hela tiden om alla han ” ”känner” och alla hans ”vänner”, brukar ju va sånna som är väldigt ensamma egentligen
2020-02-22, 15:02
Medlem
Citat:
Han har verkligen dålig fingertoppskänsla som fortsätter svamla på med den där skiten trots att han är helt utanför.
2020-02-22, 15:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag gillar Alex skarpt! Han har jättevettiga åsikter och är ödmjuk. Det är positivt.
Tråkiga med Alex är att han springer konstant och fjantar efter Anty. Hänger han med någon annan än Anty, eller Mergim ibland.
2020-02-22, 15:04
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag gillar Alex skarpt! Han har jättevettiga åsikter och är ödmjuk. Det är positivt.

Instämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det kommer att bli bra reklam för bb om de skickar in ordentligt med sprit ikväll efter fastkedjningen. Gör de inte det tappar folk intresset för bb. Det behöver komma lite sanningar o galenskap nu. Var görtråkigt igår.

Instämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Ostochskinka
Har också tänkt på att det är lite synd om honom, han pratar hela tiden om alla han ” ”känner” och alla hans ”vänner”, brukar ju va sånna som är väldigt ensamma egentligen

Instämmer.

Ge oss galen-Patzy en sista gång ikväll! Snälla BB-produktionen. Hör vår bön!
2020-02-22, 15:05
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ja, lite så. Han är otroligt osäker för att vara 51. Snacket om att "Jag är helt crazy" är nog mer önsketänkande än sanning. Tyvärr. Ja, det är faktiskt lite synd om honom. Men han är underhållande som faaaan när han är på kanelen!
Han är crazy IRL. Så där talar han sanning. Men inte på ett positivt sätt. Ingen av dom kommer att hänga med honom på utsidan. Är bara neutralt röstfiskningssnack. De vet att folk kollar o lyssnar på dom. De vill framställa sig som förlåtande. Men inget är egentligen glömt från kaosnatten.
2020-02-22, 15:06
Medlem
StarCitizens avatar
Snälla sätt munkavle och tvångsdräkt på amilia hela nästa vecka
2020-02-22, 15:08
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Jag tycker att slicka mus är äckligt men hennes mus hade jag gärna gått ner på och fått henne att stöna högt samtidigt som hon trycker mig ansikte mot hennes grotta som stänker rinnandes mus-saft mot mina kinder. Hoppas hon har en extra åtråvärd parfym på sig också som kryddar det erotiska ögonblicket.

Edit: Det är viktigt att det är bra musik, gärna klassisk musik i bakgrunden när jag smeker hennes vackra kropp och slickar hennes lilla våta mus.

Hur mycket betalade Amelia dig för att du ska sitta och white-knighta henne på Flashback?

Är hon din Overlord på kontoret eller vad är det som försiggår?

Du är vidrigare än samis hemorrojdhål.
Alternativt, en riktig aspie.
2020-02-22, 15:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Han är crazy IRL. Så där talar han sanning. Men inte på ett positivt sätt. Ingen av dom kommer att hänga med honom på utsidan. Är bara neutralt röstfiskningssnack. De vet att folk kollar o lyssnar på dom. De vill framställa sig som förlåtande. Men inget är egentligen glömt från kaosnatten.

"Kaosnatten" är ju dock kraftigt överdriven. Patzy gjorde ju egentligen ingenting riktigt galet då. Han bara yrade och kaxade, som man gör på fyllan. Jag har varit med om 1000 galnare fyllefester.

Tyvärr är det ju TV4 som producerar i år och därmed är tröskeln betydligt lägre än tidigare säsonger. Vi har inte fått se någonting alls som ens liknar kaosnatt, kaosfylla.
2020-02-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostochskinka
Lite så, ja. Rätt plågsamt att kolla på när man vet att det aldrig kommer bli av - och man förstår varför. Gillar inte Patzy av olika anledningar, men känner ändå med honom på något sätt...
2020-02-22, 15:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Jag kollade på kaos natten med Patsy. och TV avsnittet va klippt som fan. Det värsta va inte med.
Tål han inte. 51år så borde man kunna behärska sig lite även på Alkohol..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in