Que? Tittar vi på olika program? Alla snackar skit, alla är logiska till och från. Men tycker du att det var rimlig nivå när hon snackade om hur A låter när hon pratar/hur hon tittar in i kameran när hon gör det och hur mycket hon pratar hela tiden? Julia håller också låda hela jävla tiden.
Enda gången jag gillat juden och nazi är när de ish inte höll med när Julia och eiffel tornet överdrev något de sa om andra gruppen.
Och det OK, jag har läst hur mycket ni ogillar A så jag kommer inte försöka övertala någon. A är dessutom ingen favorit, MEN jag ställer mig hellre vid Anty+gruppen än De tre vännerna och Juden.
Är det Julias bikt du tänker på? Den var ändå rätt snäll och med glimten i ögat jämfört med Anty & Co som är superfokuserade på att trashtalka de andra.
Så sinnessjukt välförtjänt Alex. Bäst retorik av alla trots att man sitter och kallar han korkad hit och dit. Ännu ett bevis på att han ofta skojar till det för att få alla och skratta.
Jasmine förtjänade dock andra immuniteten ska jag säga trots att jag hatar henne. Hennes retorik var strax under.
Två kvar som är nominerade. Innebär det att vi tittare inte får välja vem som får sitta kvar på måndag? Den som vann ”makt tävlingen” får alltså välja den som ska vara kvar?