2020-02-22, 13:50
Medlem
Det kan ju bli omröstning mellan Alex och Jasmine, varför skulle dom annars vänta med att säga att Alex är säker?

Då blev det ju lite fel att meddela Lisa först som talvinnare för att vara snäll
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom är redan säkrade, einstein.

Jo jag vet, men tänkte mer att BB jävlas med den
Medlem
Alltså hahah självinsikten på Mergim. "JaG bLiR iNtE SuR". Har han någonsin varit osur i det där huset? Har han någonsin haft en konversation där han är positiv? Aldrig hört honom prata utan att gnälla.
2020-02-22, 13:51
Medlem
Lunatics avatar
Hahaha. Det första man ser när man slår på BB liven. är Mergim babblar om andra i husett. som vanligt.
2020-02-22, 13:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
De kommer aldrig gilla eller förstå varandra och den relationen kommer inte gå att reparera. Däremot kommer de försöka leva med det och förhoppningsvis lämna gårdagen bakom sig.

Vi får hoppas att de gör det men båda verkar ha väldigt svårt att släppa det hittills.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
VARFÖR sitter man som nästan 30-åring varje kväll och kollar på detta psykologiska sjuka experiment där vuxna människor står och kissar på varann i duschen?

Skäms över att erkänna att det är fan samma sak med Paradise Hotel när det visas. Börjar man så är man ju fast. Fyfan vad jag skäms. Jag är fast. IGEN. HJÄÄÄLP!!!
Du är inte ensam om att undra vad fan man håller på med
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså hahah självinsikten på Mergim. "JaG bLiR iNtE SuR". Har han någonsin varit osur i det där huset? Har han någonsin haft en konversation där han är positiv? Aldrig hört honom prata utan att gnälla.
Margim är riktigt dryg. Hoppas han visas på samma sätt i TV versionenn som är på 1timme.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Efter festen i måndags när han sa att han skulle våldta Martin och kallade någon för hora.

Nä han har valt det själv , produktionen har bara varnat honom , han får dricka om han vill
2020-02-22, 13:53
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jamen det beror inte på att han har stort stöd utanför huset, utan pga pakterna i så fall. Men det ska vi förhindra.
Exakt! Han åker nog först om han är nominerad. Amilia är inte heller populär.
Antonia har måånga följare vilket syns på BB-omröstningarna.
Pakten måste brytas.
Hoppas folk förstår att de handlar om att rösta ut Patzy eller ge pakten styrka.
Patzy och Lisa är dessutom bara en bricka i deras spel.
2020-02-22, 13:53
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
VARFÖR sitter man som nästan 30-åring varje kväll och kollar på detta psykologiska sjuka experiment där vuxna människor står och kissar på varann i duschen?

Skäms över att erkänna att det är fan samma sak med Paradise Hotel när det visas. Börjar man så är man ju fast. Fyfan vad jag skäms. Jag är fast. IGEN. HJÄÄÄLP!!!

Välkommen till klubben! Det är så här vi människor fungerar. Det visste folk redan under Antiken.
Min mamma är 70+ och fastnar på PH varje jävla säsong. Där går dock min gräns. Alldeles för korkade människor där. BB är marginellt bättre! hehe
2020-02-22, 13:54
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Margim är riktigt dryg. Hoppas han visas på samma sätt i TV versionenn som är på 1timme.
Tyvärr så är det ett helt annat program på tv än när man kollar live.
Produktionen styr för tv och visar de dom gör av en anledning.
Produktionen är med i Amilia-pakten.
2020-02-22, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Jag gillade honom från början. Krävdes två dagar av live 24/7 för att ändra mig. Nu är jag så otroligt trött på att höra hans konstanta gnäll utan någon som helst självreflektion. Hatar verkligen människor utan självinsikt och utan förmågan att reflektera över sitt eget beteende. Värsta sortens människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in