2020-02-22, 13:30
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu vet jag inte vem du vill vinna? Men jag vill att
Sami skall vinna. För att sami skall ha chans att vinna så måste ju någon som har skapat negativa rubriker i pressen va kvar för att öka samis chans till miljonen o vinsten. Patte måste ju va kvar då han har skapat negativa rubriker med tanke på att han fuckade ut sist han drack.

Håller med dig om att anty och gänget måste ut, men även glasis då han garanterat är poppis bland tv tittarna.
Anty kommer aldrig att åka ut. Oavsett vem hon sätts emot. BB har eventuellt sett till att regler samt tävlingar blir till hennes fördel.
Personligen har jag ingen aning om vilka de här personerna varit innan de klev in men Anty har inget speciellt jag gillar. Mergim absolut inget.
Alex har en fin personlighet men ingen jag skulle rösta på. Lisa är snäll men har inget mer att tillföra. Jag föredrar dem som är lite " galna" och släpper loss rejält och som skiter i att bli omtyckta. Oftast är det just de som vinner.
2020-02-22, 13:31
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarCitizen
Antonia - Bidrar inte häller till något och har en bitch attityd. Hennes ända tanke med att vara med i BB var för att växa sin Youtube kanal och vinna miljonen som ett plus i kanten. I och med att hon redan har följare så kommer hon inte våga göra TV för att riskera tappa följare.

Äckligt att hon endast står Marek nära för att hon vill ta del av hans tiktokfans. Väldigt uppenbart. Det är så det fungerar i influencervärlden, det är därför influencers kommenterar andra influencers bilder och inlägg som dem inte ens känner. För att synas och dela följare med varandra.
2020-02-22, 13:32
Medlem
Skicka in böbbel till patsy
2020-02-22, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
+10. Genuin jämfört med alla.

Har också Alex som favorit. Den enda som är lugn och vettig.
2020-02-22, 13:34
Medlem
FarbrorAgges avatar
Nu snackar Mergim skit om Sami och Glaset i Sovrum 2. Han får med sig Patzy direkt.
Synd att Patzy hänger på i dessa skitsnacksdiskussioner bakom ryggen på starka deltagare. Det förlorar han på.
2020-02-22, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Böbböl till Böbböööön, nuu!
2020-02-22, 13:35
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

En hel silverhink med bubbel bara till Patzy. Gärna redan nu!
2020-02-22, 13:36
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nu snackar Mergim skit om Sami och Glaset i Sovrum 2. Han får med sig Patzy direkt.
Synd att Patzy hänger på i dessa skitsnacksdiskussioner bakom ryggen på starka deltagare. Det förlorar han på.

"Tittarna får fel intryck av mig, pga dem" - Marek
Medlem
__Alez__s avatar
Vi måste ju se till att Patzy och Mergim ryker så fort som möjligt.
Patzy nu på måndag.

Glasman och Sami bjuder på underhållning. Resten gnäller på det.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jävla äckel han är. "Vi kommer tvätta glasen sen"
Vem fan vill dricka ur ett glas där två snubbar som säkerligen luktar purjo haft sin pung i?
Alltså fyfan.
Haha ja det är äckligt men till deras försvar så sa de att de tog glas som hade en trasig fot, så det är nog inte tänkt att de ska återanvändas.
2020-02-22, 13:37
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321

Första bög sexet någonsin i BB tar dem direkt till final
Vem vill inte se porslinständer som nafsar till en nyrakad pung.
2020-02-22, 13:37
Medlem
Alltså omg Mergim. Får panik på honom. "Tittarna får fel bild av mig på grund av de här inne". Snäääälla rara du är ganska duktig på att få oss att få helt RÄTT bild av dig helt på egen hand.

Är så jävla less på hans gnäll. "Helt seriöeest".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in