2020-02-22, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Den som är närmast kär i någon i huset är Lennie>Marek.

Första bög sexet någonsin i BB tar dem direkt till final
2020-02-22, 13:20
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Håller med helt o hållet! Hon är inte diskret med det direkt utan påpekar gång på gång! Helt ointressant och jobbig att lyssna på dessutom med hennes tillgjorda röst/dialekt
Fast Martin röstade ju redan för att rädda Jasmine.
Han är ju redan med i deras team.
2020-02-22, 13:22
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Du hittar ju korta sammanfattningar/klipp i appen. Tittarna räddade Glasman igår eftermiddag.
Ok. Ska kolla. Missat en hel del. Varit förbannad på censurskitet. Gillar inte när andra skall avgöra vad jag tål eller inte. Jag kan skippa programmet själv om jag gråter varenda gång någon gör eller säger något jag ogillar.
Omvänt också. Vill inte att andra skall bestämma vad jag skall gilla genom att visa det de anser vara godkänt material. Sanslöst.
Blivit stelt därinne.
Det jag funderat på när det blir censur/ avbrott för tittarna. Påpekar BB det till deltagarna under avbrotten.
2020-02-22, 13:23
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Förstår inte hur man kan vilja ge fördelar till Amilia-pakten genom att rösta kvar Patzy.
Tänk att se Amilia, Mergim och/eller Antonia i final och veta att man kunde röstat ut Patzy och fått ett helt annat utgångsläge redan då... Tänk till lite nu Flashback!

Nu vet jag inte vem du vill vinna? Men jag vill att
Sami skall vinna. För att sami skall ha chans att vinna så måste ju någon som har skapat negativa rubriker i pressen va kvar för att öka samis chans till miljonen o vinsten. Patte måste ju va kvar då han har skapat negativa rubriker med tanke på att han fuckade ut sist han drack.

Håller med dig om att anty och gänget måste ut, men även glasis då han garanterat är poppis bland tv tittarna. De som är populära bland tv tittarna måste ut om man vill att sami skall vinna.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Man vill se någon ta steget ikväll!

Jag vill bara se Patzy dansa på bordet, få fyllespel och random raseriutbrott på folk till höger och vänster där han klappar händerna och skriker "nu börjar spelet" och "jag är vass". En sista gång för tyvärr tror jag att han ryker på måndag.
Medlem
Konstigt har de bestick i skåp?
2020-02-22, 13:24
Medlem
1754s avatar
Alex borde vinna hela Big Brother 2020. Sån jäkla härlig kille.
Medlem
Är blåvalen och mergim vänner igen?
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vi räknar i vanlig ordning med att det blir lågstadiedisco utan musik!

Glöm inte att tv4'a sitter med en hand på censurnappen
Har nog aldrig varit med om å många "avbrott" som denna säsong
2020-02-22, 13:25
Medlem
Martin och Jasmine kan ej bli par. Hon bor i Halmstad och han Åkersberga
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Fast Martin röstade ju redan för att rädda Jasmine.
Han är ju redan med i deras team.

Iallafall i hennes team
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu vet jag inte vem du vill vinna? Men jag vill att
Sami skall vinna. För att sami skall ha chans att vinna så måste ju någon som har skapat negativa rubriker i pressen va kvar för att öka samis chans till miljonen o vinsten. Patte måste ju va kvar då han har skapat negativa rubriker med tanke på att han fuckade ut sist han drack.

Håller med dig om att anty och gänget måste ut, men även glasis då han garanterat är poppis bland tv tittarna.

Det är så tidigt fortfarande så självklart vill man få ut varenda en som går emot Rainbows

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in