2020-02-22, 13:07
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Båda verkar ha dåligt ölsinne, vad jag har sett, även Lisa, men Lisa blir gråtmild istället.
De här tre dricker snabbt och skulle förmodligen dricka utan stopp om inte BB ransonerade.
Jag hoppas på en hel del bubbel så gubben blir lite smått galen igen.

Jag tippar redan nu på att både Lisa och Patzy kommer att bli packade ikväll, dock av helt skilda skäl.

Lisa kommer att kröka ner sig av lättnad (därefter kommer gråtsymfonin eftersom hon är gråtmildhetens drottning) och Patzy kommer att bli pruttfull för att han tror/känner på sig att han åker ut på måndag och därmed är det hans sista fest i huset ikväll.
Medlem
Patzy lär åka mot jasse och inte Jessie. Folk vill se hur det utvecklar sig mellan henne och martin
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hihihi, det gör jag också Patzy dansa på borden å så
Ja ha, ha ,ha.
2020-02-22, 13:08
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Alex

Alex

Alex

Alex

Alex
Alex är en mannen mannen
2020-02-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag tippar redan nu på att både Lisa och Patzy kommer att bli packade ikväll, dock av helt skilda skäl.

Lisa kommer att kröka ner sig av lättnad (därefter kommer gråtsymfonin eftersom hon är gråtmildhetens drottning) och Patzy kommer att bli pruttfull för att han tror/känner på sig att han åker ut på måndag och därmed är det hans sista fest i huset ikväll.
Han måste ut innan 24 mars han hade ju 4 biljetter till Pernilla Wahlgren då.
2020-02-22, 13:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Jag har inte kollat sedan igår kväll. Vad har hänt med de fem som satt löst?
Såg något om omröstning, vem som talade bäst.
Glasman var med i omröstningen. Sitter han inte löst längre?
Vilka är kvar egentligen?

Du hittar ju korta sammanfattningar/klipp i appen. Tittarna räddade Glasman igår eftermiddag.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Skulle du inte sluta kolla, bara tomma ord?
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Förstår inte hur man kan vilja ge fördelar till Amilia-pakten genom att rösta kvar Patzy.
Tänk att se Amilia, Mergim och/eller Antonia i final och veta att man kunde röstat ut Patzy och fått ett helt annat utgångsläge redan då... Tänk till lite nu Flashback!

Exakt! har sett dig skriva mycket jag håller med om.
Patzy skulle gärna se Anty eller Mergim vinna... Han ska ut.
2020-02-22, 13:10
Medlem
Varför skulle dom vänta med att meddela en av tal-vinnarna?

Är det för att vi kommer att få en röst?
2020-02-22, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Förstår inte hur man kan vilja ge fördelar till Amilia-pakten genom att rösta kvar Patzy.
Tänk att se Amilia, Mergim och/eller Antonia i final och veta att man kunde röstat ut Patzy och fått ett helt annat utgångsläge redan då... Tänk till lite nu Flashback!

Man vill ju se patzy hota och bete sig illa men det är klart att vi ska rösta på jasse.
2020-02-22, 13:11
Medlem
Plan B för jasmine

Få Martin över på sin sida genom att flörta

Att ni inte ser hur falsk och pengar kåt den här tjejen är på miljonen
2020-02-22, 13:12
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Jag har inte kollat sedan igår kväll. Vad har hänt med de fem som satt löst?
Såg något om omröstning, vem som talade bäst.
Glasman var med i omröstningen. Sitter han inte löst längre?
Vilka är kvar egentligen?

Patsy, Lisa, Alex och Jasmine fick hålla varsitt tal för de andra deltagarna om varför dem skulle få stanna. Övriga gruppen fick genom valfritt sätt välja 2 vinnare som får sitta säkert. Hela gruppen kom fram till att Alex tal var bäst, och att han ska bli räddad för det. Nummer 2 som ska bli räddad så stod det 4 mot 4, Team rainbow+Martin röstade Jasse och rosa rummet röstade Lisa. Det blir lottning och Lisa vinner den.

Glasman fick en rejäl ångestladdning efteråt, för han kom på att rainbow+Martin från början hade kunnat rösta på Jasse som bäst tal istället för Alex. Då hade grupperna fått välja varsin vinnare istället när det blev 4 mot 4.

Edit: Glasman blev räddad av tittarna igår.
Senast redigerad av Boonk 2020-02-22 kl. 13:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in