Tävlingen är dessvärre helt värdelös eftersom det är tydliga grupperingar så vinnarna kommer inte baseras på vem som skrivit det bästa talet utan enbart vem den stora gruppen vill rädda. Är väl Alex och Lisa som får den oavsett eftersom trollen i rum 1 vill ha kvar dom?
Glasman och Julia försöker coacha Jasmine med hennes tal, men det går sådär. Det låter väldigt klyschigt, "jag gick in i huset för att vinna miljonen, men nu har jag hittat något som är mycket mer värdefullt, nämligen alla er..."
Glasman och Julia försöker coacha Jasmine med hennes tal, men det går sådär. Det låter väldigt klyschigt, "jag gick in i huset för att vinna miljonen, men nu har jag hittat något som är mycket mer värdefullt, nämligen alla er..."
Nja,låter lite för smörigt .Hoppas det går bra ändå.Gillar ju Jasmine och Julia bäst av tjejerna så.hoppas det går bra.
Amalia går upp vid 10 efter upprepningar, äter frukost som en byggare och toppar med socker! Sitter och äter i över timme och käften får konstant. Ut med henne eller sätt henne på gröt och munkavel fram till 20 tiden ikväll.