2020-02-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Hörde ni när Anty skröt o förolämpade sin mamma om att hon påstod till sin mamma att hon skulle flytta till göteborg från umeå för att jobba o hon lätt skulle få jobb på vilken klädbutik hon ville. sen skröt hon med att hon varit ute på varenda klubb i göteborg o sundsvall o umeå o inte jobbat sen ringde hon sin morsa som fick ta sig från umeå till stockholm o hjälpa henne hem. Detta idiotiska beteende skröt hon med till de andra.

Vet att hon berättat detta på sin kanal. Minns inte om jag uppfattade det som skryt, själv tänkte jag väl mest att det var tur att hon hade den mamma hon har pga oansvarig.
2020-02-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
men vafan? Detta land...

Eller hur... han har fått väääldigt mycket skit också, men har ändå ökat i följare. Häromdagen låg han dock på 10.5k, nu ligger han på 10.4k. Så folk kanske bara började följa honom för att se hur han skulle agera efter han blev kickad och nu avföljer honom (exakt det gjorde jag själv nämligen haha). Han är ju skittråkig annars och inte alls värd att följa, dessutom sjukt dryg irl (har träffat honom ett par gånger).
2020-02-22, 00:57
Medlem
Vart är Anty panty! Hennes båda syrror är utbildade psykologer så hon leker själv psykolog
2020-02-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Vart är Anty panty! Hennes båda syrror är utbildade psykologer så hon leker själv psykolog

Nej, det är bara hennes ena syster som är det. Men den systern har även en fru som är psykolog.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Helvete, dom nyper Spriten hårt denna säsong..

Japp, och gud förbjude ifall något barnförbjudet skulle ske, de kommer 100% censurera ifall någon har sex exempelvis. Det är knappt att festerna/bråken kommer med i avsnitten. Förstår inte hur fan de har tänkt? Varför är det TV4 som håller i skiten ifall de ändå inte tänkt visa något kul? Det är liksom inte tänkt att vara något barnprogram från början
Medlem
Mikeyjamess avatar
Åker Patzy så kommer han ju må superdåligt när han ser vad tidningarna skriver om honom men även om BB i allmänhet.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Var det hon som nyss skrämde Lenny?
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:

Hehe....där kom förklaringen !
2020-02-22, 00:59
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dock har alla sökt in till programmet
Säger vem? Produktionen och dom själva?
Ja visst kan dom ha gjort en ansökan i efterhand för att det ska finnas en, men inte en chans att alla dom här kommit på att söka själva.
Helt klart så har dom blivit handplockade och dom flesta genom gemensam nämnare.
Knappast någon slump att näst intill alla hänger ihop på ett eller annat sätt.
Läs igenom listan så går de inte att blunda...
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Eller hur... han har fått väääldigt mycket skit också, men har ändå ökat i följare. Häromdagen låg han dock på 10.5k, nu ligger han på 10.4k. Så folk kanske bara började följa honom för att se hur han skulle agera efter han blev kickad och nu avföljer honom (exakt det gjorde jag själv nämligen haha). Han är ju skittråkig annars och inte alls värd att följa, dessutom sjukt dryg irl (har träffat honom ett par gånger).

OK, följer inte folk på sociala medier men har han bett om ursäkt eller nått glirigt?
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Live 24/7 är fan inte bra för någon (las: mig) som lider av grov FOMO. Det händer liksom ingenting intressant nu, men kan inte gå och lägga mig trots skittrött för jag tänker att OM det händer något så MÅSTE jag se det. Missade kaosnatten (gick och sov typ 20 min innan helvetet brakade loss) och jag lider fortfarande av det.

Tur att jag är fri från plugg och inte har någonting inplanerat den här helgen i alla fall...

Känner igen mig, lider också av det.
Kaosnatten var lite överhypad ändå, finns på Youtube om du inte sett.
Dom censurera heeeeeelaaaa tiden, jag var helt knäckt. När det väll braka och man satt uppe kl 03:00 och kolla live på spektaklet (var vi ens 500 Pers som kolla live?) kunde dom inte ens bjussa på att skita i censuren...jag kokade.
2020-02-22, 01:00
Avslutad
Mergim och Lennie hoppar runt i bara kalsonger och busar sådär som bara heterosexuella män gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in