2020-02-22, 00:47
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vem är jessie?
Jasmina
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Nått mellan anty o Mergim?
Nej Mergim leker helst med sin killkompis frisyr
Medlem
quqs avatar
Inte följt dagen så bra live, kolla nu senaste timmen/timmarna.
Det känns rätt dystert i huset eller?
Man trodde ju humöret skulle gå upp efter att kedjorna försvann.
Det jag sett av idag verkar det riktigt deppigt idag.
Bara Martin som var sugen på att kröka, Glasman lite också.

Hur tog huset att Glasman var tittarnas favorit bland dom som hängde löst? Patzy och mergim måste ju varit förbannade?
2020-02-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Hörde ni när Anty skröt o förolämpade sin mamma om att hon påstod till sin mamma att hon skulle flytta till göteborg från umeå för att jobba o hon lätt skulle få jobb på vilken klädbutik hon ville. sen skröt hon med att hon varit ute på varenda klubb i göteborg o sundsvall o umeå o inte jobbat sen ringde hon sin morsa som fick ta sig från umeå till stockholm o hjälpa henne hem. Detta idiotiska beteende skröt hon med till de andra.

Hon har berättat om att hon flyttade till Gbg och var tvungen att flytta hem igen väldigt fort, men hon har aldrig berättat att det var för att hon festade runt. Jag hörde dock inte när hon sa detta, men litar på dig att det stämmer. För inte skulle väl någon här förvränga någon BB-deltagares (i synnerhet Antonias) ord?
2020-02-22, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Inte följt dagen så bra live, kolla nu senaste timmen/timmarna.
Det känns rätt dystert i huset eller?
Man trodde ju humöret skulle gå upp efter att kedjorna försvann.
Det jag sett av idag verkar det riktigt deppigt idag.
Bara Martin som var sugen på att kröka, Glasman lite också.

Hur tog huset att Glasman var tittarnas favorit bland dom som hängde löst? Patzy och mergim måste ju varit förbannade?

Verkar som att många var sugna på att kröka, men de får ju för fan knappt någon alkohol
2020-02-22, 00:51
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Hoppas de skickar in flera på samma gång. Detta funkar ej.
Känns som om BB redan pågått i 60 dagar med detta gäng.
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha nej, jag hann bli glad när jag läste Hawaiifest Nej här skickar vi in tre öl var 17.28...
Haha sorry Riktigt önsketänkande att TV4 skulle anstänga sig för att göra det underhållande för tv-tittarna...
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Nej Mergim leker helst med sin killkompis frisyr
Nu gick Lennie till sin säng, tror Mergim blev jätteledsen för att Lennie lämnade honom.
Medlem
Amilia är som ett helt flygplan...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon har berättat om att hon flyttade till Gbg och var tvungen att flytta hem igen väldigt fort, men hon har aldrig berättat att det var för att hon festade runt. Jag hörde dock inte när hon sa detta, men litar på dig att det stämmer. För inte skulle väl någon här förvränga någon BB-deltagares (i synnerhet Antonias) ord?

jo hon satt vid poolen med patsy o snackade när hon sa det
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Verkar som att många var sugna på att kröka, men de får ju för fan knappt någon alkohol

Helvete, dom nyper Spriten hårt denna säsong..
2020-02-22, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kim har växt med typ 5k sedan han blev kickad och blir överöst av "du är en förebild så himla fantastisk du borde få en chans till<3333". Isabel vet jag inte.

men vafan? Detta land...
2020-02-22, 00:53
Medlem
Live 24/7 är fan inte bra för någon (las: mig) som lider av grov FOMO. Det händer liksom ingenting intressant nu, men kan inte gå och lägga mig trots skittrött för jag tänker att OM det händer något så MÅSTE jag se det. Missade kaosnatten (gick och sov typ 20 min innan helvetet brakade loss) och jag lider fortfarande av det.

Tur att jag är fri från plugg och inte har någonting inplanerat den här helgen i alla fall...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in