2020-02-21, 22:12
Medlem
kermiths avatar
Nån ny imbecill jävel sitter vid redigeringsbordet idag och klipper lite random. Lite skitsnack är intressant.

Jag håller på Glasman, han snackar mycket men han ljuger inte, han är ganska ärlig och rakt på vilket missuppfattas gärna av Big Fat Mama gänget.
Medlem
Lunatics avatar
Minska dosen på Julia. Håller med Martin att Julia är lite för pratglad och tar över konversationer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tamejfan Martin el Jessie måste ut för ena eller andra då slipper man skiten som han håller på med, Fattar han inte vad som finns i huset runt om och vad Big Brother går ut på så har han inget där att göra!
Klart han fattar. Han försöker ju få Jasse att glömma bort kamerorna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Party-Patzy hänger i slussen
Tvättar? De borde ha kamera i gymmet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jodå, finns kamera på toaletten, har kommit klipp på när flera deltagare gått in där.

Aha, har själv bara tittat live, varken sett avsnitt eller klipp.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
E väl i gymmet. Ingen kan där eller toa
Justja Gymmet har jag glömmt. vissas aldrig därifrån.
2020-02-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jodå, finns kamera på toaletten, har kommit klipp på när flera deltagare gått in där.
Ja men inte på liven. 5 kameror finns bara
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nån ny imbecill jävel sitter vid redigeringsbordet idag och klipper lite random. Lite skitsnack är intressant.

Jag håller på Glasman, han snackar mycket men han ljuger inte, han är ganska ärlig och rakt på vilket missuppfattas gärna av Big Fat Mama gänget.

Glasman är kung! Hoppas bara han blir vinklad "rätt" i diskussionen med häxan, i morgondagens avsnitt.
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
"Att jag bara är mitt utseende" Tror verkligen den lönnfete spackelapan att hon är svinsnygg? wtf

Men det är ju det som hon inte vill att folk skall tro eller tycka om henne dvs att hon enbart bryr sig om sitt utseende, det är ju därför hon går mestadels osminkad.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Klart han fattar. Han försöker ju få Jasse att glömma bort kamerorna
Kommer inte lyckas för då ryker hon och det vet Jessie....
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Martin är bara kåt. Jessie kommer bli sviken i slutändan
Vad vet du om det? Tror knappast Martin har svårt att fixa random hookups om han är sugen.
2020-02-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Många förstår inte sarkasm och ironi som Glasman gärna använder, och då tar dom det som att han är elak

Alex, Lisa och Mergim känns som såna personer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in