Martin berättade till Sami och Glasman i poolen att Alex försökte få över honom till deras sovrum. Första dagen så frågade han om det fanns plats över i just det sovrummet, han blev utslängda därifrån.. han sa nu att han genomskådade Alex fjäskeri idag.
Martin berättade till Sami och Glasman i poolen att Alex försökte få över honom till deras sovrum. Första dagen så frågade han om det fanns plats över i just det sovrummet, han blev utslängda därifrån.. han sa nu att han genomskådade Alex fjäskeri idag.
Det mest optimerade sättet för en stegräknare är rätt rytm, alltså en regelbunden rörelse som typ löpning. Samis sätt tror jag gav sämst resultat.
Mycket möjligt. Men beror mycket på hur känslig stegräknaren är.
Jag löptränade ihop med en kille och fick fler steg än honom vi hade samma stegräknare, men jag som tjej tar mer steg.Beroende också på min längd och killens längd
Har testat olika stegräknare. Stor skillnad på dem alla.
En del är värdelösa.