2020-02-21, 16:58
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag missade totalt hur dom fick beskedet fastän jag tittade med ett öga , hur gick det till?

Timer 5:00 på stora skärmen.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Jag missade totalt hur dom fick beskedet fastän jag tittade med ett öga , hur gick det till?

Det var en klocka på tvn i vardagsrummet som räknade ner, så alla gick till sofforna och kollade

Alla trodde Alex skulle vinna

Det blev Glasis

5 sek senare är fettot med sina små anghängare i rosa rummet o snackar skit
Medlem
Lunatics avatar
Fan vilka skitpratare i sovrum 2.
såfort Sami och gänget gör nått kul. så sitter sovrum2 bittra och snackar skit.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Kom upp en timer på fem minuter på stora skärmen i vardagsrummet, den räknade ner och sen kom resultatet (det fick man dock inte se på DC).
2020-02-21, 16:59
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Patzy är gay han oxå
Han är inte pk. Lisa är det.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Man fick ha på Kökskameran. så såg man på stora skärmen att Glasman vart kvarröstad via TV4/Cmore appen att sitta säkert.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Det var en klocka på tvn i vardagsrummet som räknade ner, så alla gick till sofforna och kollade

Alla trodde Alex skulle vinna

Det blev Glasis

5 sek senare är fettot med sina små anghängare i rosa rummet o snackar skit

Okej, så dom fick beskedet på TV:n

Tackar!
Medlem
Tycker det är bra med censuren.
Ska dom där feta kossorna, bögarna och tråkiga jävlarna sitta och snacka skit om alla underhållande i programmet som folket faktiskt vill ha i programmet är det bra att BB ligger på dom och säger till dom när domr edan är deppiga i sitt tråkiga rum att dom får passa sig om dom vill vara kvar i huset.

Så sjukt kul att se vilken världsfrånvänd syn alla i rosa har.

Diiirekt ska man glida iväg och snacka skit om Glasman bla bla att han är glad och "förvånad över att han vann" - det hade väl förfan vem som helst blivit, det är en jävla tävling och att han blir FÖRVÅNAD visar ju att han inte tror sig vara härskare över programmet likt hororna Anty och Klamylia.
2020-02-21, 17:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nej.
Ändrade till blir.
Medlem
Kommer väl ingen sprit ikväll då det står "myskväll". Patzy ser ut som om han kommer tappa det igen vilken sekund som helst.
Medlem
Lunatics avatar
Trodde Jessie stog över glasman som favorit.
2020-02-21, 17:01
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Tycker det är bra med censuren.
Ska dom där feta kossorna, bögarna och tråkiga jävlarna sitta och snacka skit om alla underhållande i programmet som folket faktiskt vill ha i programmet är det bra att BB ligger på dom och säger till dom när domr edan är deppiga i sitt tråkiga rum att dom får passa sig om dom vill vara kvar i huset.

Så sjukt kul att se vilken världsfrånvänd syn alla i rosa har.

Diiirekt ska man glida iväg och snacka skit om Glasman bla bla att han är glad och "förvånad över att han vann" - det hade väl förfan vem som helst blivit, det är en jävla tävling och att han blir FÖRVÅNAD visar ju att han inte tror sig vara härskare över programmet likt hororna Anty och Klamylia.

Hahaha Mergim tog dock priset. "Det var inte rättvist, han vann inte en tävling"

Dumma jävla fanskap, han vann tittarnas röster, då förtjänar man att vara kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in