2020-02-21, 15:36
Medlem
xrlpyts avatar
Alex bön inför varje måltid skulle gå mig på nerverna, och applåderna..
2020-02-21, 15:37
Medlem
aina08s avatar
Är ett under att ingen smällt till Märgin när han skriker sina apljud.
Ja hade samlat gruppen, sagt att ja snart kommer att få lämna huset på grund av att ja bryter mot en regel. Sen hade ja smällt till Märgim och gått och packat min väska.
Skulle bli galen på alla hans skrik så de skulle inte va värt att va kvar om han fortsätter
2020-02-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Är ett under att ingen smällt till Märgin när han skriker sina apljud.
Ja hade samlat gruppen, sagt att ja snart kommer att få lämna huset på grund av att ja bryter mot en regel. Sen hade ja smällt till Märgim och gått och packat min väska.
Skulle bli galen på alla hans skrik så de skulle inte va värt att va kvar om han fortsätter

Med andra ord skulle inte du passa alls i huset, eftersom minsta lilla psykning skulle knäcka dej.
Bra att ha en god självkännedom, vilket du verkar ha. Creds to you!
2020-02-21, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alla dom idioterna som röstar på Jasmine. Vad är det i henne som är så kul? VART är hon nu ens? Har man ens sett henne?

Hon gör inte ett jävla skit! Hon bölar ju bara, hon är värre än Lisa till och med. Beter sig som en snorunge och har aldrig sett henne göra något prank, något roligt skämt eller något alls. Det är i jacuzzin hon får orgasm på Sami

Haha ja det var därför jag röstade på henne, jag vill ju att Sami får till det med henne
2020-02-21, 15:39
Medlem
Jasmine kan inte låta bli att stirra på Sami hahaha och han fattar inte alls hon gillar honom. Han måste få reda på det ikväll hoppas hon blir full och berättar!
2020-02-21, 15:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Med andra ord skulle inte du passa alls i huset, eftersom minsta lilla psykning skulle knäcka dej.
Bra att ha en god självkännedom, vilket du verkar ha. Creds to you!
Finns ju en gräns
Hans apljud 300 gånger per dygn skulle bli för mycket. Allt annat skulle ja greja

Seriöst så är de ju konstigt att inget säger åt honom. Måste ju va sjukt jobbigt.
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag röstade på Jasmine men vill nu att Glasman ska vinna för att irritera hela gruppen.
Jag röstade faktiskt på glasman på cmore och Jasmine på tv4play nu för jag hellre har kvar dom än Lisa.

Lisa ser ut som en rökkärring som försöker vara trendig och ungdomlig men jobbar som undersköterska inom hemtjänsten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alla dom idioterna som röstar på Jasmine. Vad är det i henne som är så kul? VART är hon nu ens? Har man ens sett henne?

Hon gör inte ett jävla skit! Hon bölar ju bara, hon är värre än Lisa till och med. Beter sig som en snorunge och har aldrig sett henne göra något prank, något roligt skämt eller något alls. Det är i jacuzzin hon får orgasm på Sami

Jag röstade på henne för att jag tycker hon är snyggast typ bara haha och att hon och Sami är på samma sida, ångrar mig nu däremot att jag inte la den på Taffsman för att irritera dem andra som någon skrev.

Men du som älskar Alex vad har han gjort då? Börjat böla för att Martin sa att han är nye borgmästaren?
2020-02-21, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine kan inte låta bli att stirra på Sami hahaha och han fattar inte alls hon gillar honom. Han måste få reda på det ikväll hoppas hon blir full och berättar!

klart han fattar

Tror du han är Glasman som hon har rakt ner i fickan.

Sami vill ha miljonen själv och inte låta Jasmine få glida på hans räkmacka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Finns ju en gräns
Hans apljud 300 gånger per dygn skulle bli för mycket. Allt annat skulle ja greja

Seriöst så är de ju konstigt att inget säger åt honom. Måste ju va sjukt jobbigt.

"Allt annat skulle ja greja" Hmm perhaps I was wrong in my previous statement. hhöhöh =)
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Ah I see.
Men sami låg väl också på golvet mer än halva tiden?
Jag gissar på att han ligger högt upp, men inte högre upp än marikrikrikim, martin & julia.
Sedan ska man inte underskatta Amelia, hennes tyngd väger tungt(pun intended) om stegräknarna är ej känsliga.
Ja de tre kan också ligga bra till.
Jag hade sprungit fort som fan och ruskat på armarna samtidigt. Huvudet tror jag inte man behövde ruska på.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-21 kl. 15:43.
Medlem
20min kvar att rädda någon som hänger löst. Jag har röstat på Patzy 😊 är rädd att folk vill ha ut honom pga hans utbrott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in