Citat:
Ursprungligen postat av
Sharm0ta
Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga detta innan det tränger igenom ditt tjocka pannben, men mitt intresse är inte skvaller eller någon annan hallucination du försöker delge mig, mitt intresse handlar uteslutande om hur Sverige hanterar hot som gäller oss alla. Om du fortfarande inte förstår vad jag säger så kan jag bara beklaga och anse mig ha förlorat att kunna nå fram. Det jag lärt mig är dock att inte fråga dig om råd eftersom du uppenbarligen tänker agera först när folk i din närhet hostar sönder lungorna.
Om du är intresserad av hot som gäller oss alla så har du eller någon annan inget att vinna på att veta något om henne. Jönköping har redan sagt följande den 5 februari, alltså att ingen information kommer att lämnas när hon skrivs ut. Släpp henne innan du blir en stalker.
"– Vi räknar med att hon ska bli fullt frisk och helt återställd, säger Malin Bengnér, smittskyddsläkare i Region Jönköpings län.
Begnér säger även att man inte kommer att lämna mer information kring kvinnans hälsotillstånd
eller när hon kan komma att skrivas ut, det med hänvisning till patientsekretessen."