2020-02-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Tycker det borde vara en eller 2 tjejer till i huset för jämnvikt. Var nog fel att ta med Sami Alex och Glasman Patsy. 4 hetero normala svenskar hade varit bättre. Lenny Alex och Mergim är ju heta men det finns bara en het tjej.

Nu är ju jag snubbe och hetero men nog fan ser Martin bäst ut av alla, och Marek är ju knappast hetero.
Och ta bort Sami? Det är ju förfan han som är BB i år, lika Patsy obehaglig snubbe på fyllan men är ju tvärskön omedvetet
2020-02-20, 20:48
Medlem
ollepolle90s avatar
Jag irriterar mig på Glasman och hans "jag är så smart"

men fettot är fan den sista personen att kritisera någons självbild, "Sveriges roligaste människa"
2020-02-20, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Fattar inte flodis att hon är en kvinnlig version av Glasman? Vilken jävla pajas

Spot on. Det är hon och Glasman som är spegelbilden av varandra.
2020-02-20, 20:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Trollen och bihanget spekulerar i poolrummet. Lyssnar man bara på vad de säger, utan att ha sett programmet, låter de själva som världens mest främsta, naturligaste och intelligentaste människorna på jorden som bidrar med mest underhållning.

Allt skit de säger om de andra kan speglas rakt tillbaka på dom. Jubelidioter.
2020-02-20, 20:52
Medlem
Mikeyjamess avatar
Patzy har åldrats 7 svåra år på en dag. Herrejävlar så han ser ut!
Avslutad
Finns två sorters narcissister. Glasman och Amilia, möjligvis Mergim - sen finns det Alex, som driver om sig själv men gör bort sig varje gång. Typ när han ber alla ställa allmänbildade frågor och ska naila dom men failar på alla. Men sen kommer Glasman och gör bort sig totalt när han diskuterar världsdelar med Lisa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Tänker kolla tills imorron kväll och blir det ingen supning på en fredag så släpper jag skiten helt, tycker rent generellt att det är ett jävla daltande med VUXNA människor! har dom tänkt sig att det ska vara ett program från 11år är det ju värdelöst, tror dom kommer tappa många tittare framöver faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. TACK!
Jag känner mig helt och hållet lurad på mina 200 kr jag betalade för CMore. Usel produktion, usel säsong. Lägg ner skiten.
Beredd att hänga på men väntar tills veckofinalen. Sen har det inte varit helt händelselöst på en och en halv vecka, men håller med; alkohol gör kaos och måste in mer storskaligt.

1. Två deltagare har blivit utskickade på tveksamma grunder.
2. Två programledare har orättfärdigt hoppat av .
3. Två nya har deltagare har tillkommit och en deltagare har lämnat frivilligt pga utfrysning.
4. En nazist [f.d], En jude, en neger och en bög som hotat med våldtäkt och död samt kallat medtävlare för hora.

Mergim mfl lämnar jag utanför för stunden, men lite har det ju trots allt hänt.
2020-02-20, 20:53
Medlem
Bumblebeebees avatar
Alltså FUCK kan de sluta prata i munnen på varandra!
2020-02-20, 20:55
Medlem
Jagtardindotters avatar
svaret på gåtan är

2020-02-20, 20:56
Medlem
Zingo2s avatar
Patsy ser inte glad ut.
2020-02-20, 20:59
Medlem
patzys standard svar efter 15:minuter fan jag tror jag hört denna innan
2020-02-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Fattar inte flodis att hon är en kvinnlig version av Glasman? Vilken jävla pajas
Huvudet på spiken.

Tror dock hon tycker att Glasman är smart men vägrar erkänna det framför Mergim, Anty och Lennie som alla 3 är helt intelligensbefriade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in