Citat:
Ursprungligen postat av
OriginalBiceps
Nej det är väldigt mycket att tänka på. Bra att du ändå kom till den insikten väldigt snabbt.
Tycker ändå du ska sänka din test dos till TRT nivåer. Satsa på att försöka hålla runt 30 nmol på daglig basis. Så kommer du må toppen och bra ståfräs

.
Vill du sen bygga extra så finns det trevligare prepp än test. Tänk också på att kroppen "vänjer" sig och reglerar ner AR så än mindre idé att ligga högt året om.
Planerar du verkligen att köra livet ut så kör deca under blast. Väldigt lite bieffekter om man samtidigt ligger på lågdos test året runt.
Jo har funderat på deca men som förstakur är det nog bäst att bara köra testo och se hur kroppen reagerar, uppenbarligen konverterar jag det mesta till östro så får bli en ändring i upplägget. Tänker dela upp injektionsfrekvensen till mån och tors 125 mg varje samt slänga in adex. Får hoppas att det gör susen.
Tror du att mina testosteronnivåer kommer att höjas i samband med att mitt östradiol sänks? Eller det kanske säger sig självt. Jag tror inte heller som en förgående skrev att mina vialer är underdoserade, elite pharma har fått väldigt bra recensioner i övrigt och de har levererat kundsupport i världsklass.
Jo bättre sent än aldrig och man får se det här som en lärdom. Jag skulle varit lite mer observant på att jag lutar åt östrogen-hållet tyvärr då jag lagrar en del fett på de ställena. Även märkt av de senaste dagarna att libidon och pilskheten har redan lagt sig rätt rejält och det lär ju bero på det höga östradiolet. Men men, man lär sig haha.