2020-02-20, 14:22
Medlem
Märker främst på nattklubbar o krogar att nästan varandra tjej har börjat snusa lyft. Tror nästan fler tjejer snusar än killar från min erfarenhet. Gå fram till en tjej och fråga om snus så har 9/10 det.

Är det bara i mitt område eller har ni också märkt det?
Citera
2020-02-20, 14:24
Medlem
Relaterar, frågar oftare tjejer om snus ute än killar.
Citera
2020-02-20, 14:25
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomboni2
Märker främst på nattklubbar o krogar att nästan varandra tjej har börjat snusa lyft. Tror nästan fler tjejer snusar än killar från min erfarenhet. Gå fram till en tjej och fråga om snus så har 9/10 det.

Är det bara i mitt område eller har ni också märkt det?

Snus innehåller definitionsmässigt tobak. LYFT innehåller inte tobak. Alltså snusar inte dessa tjejer. Men nej, jag har inte märkt att särskilt många börjat använda LYFT, i vart fall inte sådana som inte snusade tidigare, men anledningen till det kan nog vara att dessa tjejer du pratar om är mycket yngre än de jag normalt umgås med. Vad är det för ålder på dessa tjejer, typ 18-25?
Citera
2020-02-20, 14:27
Medlem
Är inte Lyft någon ny inne-grej? Tjejer brukar vara mer lättpåverkade av marknadsföring av nya produkter. Innehåller det dessutom ingen tobak och känns lite fräscht är jag inte förvånad att fler tjejer snusar Lyft.
Citera
2020-02-20, 14:31
Medlem
Mundurs avatar
Kan nog inte kallas för snus. I min bekantskapskrets är det endast killar som snusar (27-33) år. Vissa killar snusar dock white vilket även det knappt kan kallas snus! Inget fel i att tjejer snusar för övrigt!
Citera
2020-02-20, 14:40
Medlem
Knucklehugss avatar
XR är någon miniportion tror jag som två av mina kvinnliga bekanta snusar. Lyft som nämns verkar också vara populärt.
Citera
2020-02-20, 15:34
Medlem
Bubba00s avatar
Tänkte faktiskt på detta tidigare idag. Nästan lika många kvinnor som män som snusar på min arbetsplats. Dock är det en definitionsfråga om deras snus ens är snus men den diskussionen hör inte till tråden.
Citera
2020-02-20, 15:39
Medlem
VincentLels avatar
Sett och träffat rätt många det senaste som börjat med Lyft (tobaksfri snus) i åldrarna ~ 18-23.

Sen även andra liknande tobaksfria sorter.

Det är nice.
Citera
2020-02-20, 15:54
Medlem
Bum1s avatar
Har också observerat det.
Citera
2020-02-20, 16:09
Medlem
PerniWhas avatar
Nog är det definitivt fler tjejer som snusar numera. Om det är just Lyft, tobaksfritt men innehåller nikotin, som tenderar att öka låter jag vara osagt.
Citera
2020-02-20, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Snus innehåller definitionsmässigt tobak. LYFT innehåller inte tobak. Alltså snusar inte dessa tjejer. Men nej, jag har inte märkt att särskilt många börjat använda LYFT, i vart fall inte sådana som inte snusade tidigare, men anledningen till det kan nog vara att dessa tjejer du pratar om är mycket yngre än de jag normalt umgås med. Vad är det för ålder på dessa tjejer, typ 18-25?

Brukar vara åldern 18-25. Tror det är nån innegrej eftersom många influensers marknadsför det. Om du är äldre än min hjärntvättade generation märker du nog inte av det
Citera
2020-02-20, 19:41
Medlem
undercover-racists avatar
Jag tror att de flesta tjejer snusar lyft för att stilla sitt nikotinsug vid tillfällen de inte kan röka (jobb). Vanligtvis röker de säkerligen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in