Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Nazist-puckon fortsätter att ge djävulsvänstern vatten på kvarn?
Vad åstadkoms med sånt här? Mer splittring. Mer hat. Mer polarisering. Staten tar mer mark och hårdare censur och övervakningslagar drivs igenom. Ingen förutom de som redan sitter vid spakarna själva tjänar på detta. Oskyldiga invandrare mördas kallblodigt och media får något att kollektivt skam och skuld belägga tyska folket med ytterligare. Vad tjänar extremistmupparna som gör sånt här själva på det dock? Inte fan erhåller de sympatier för sin sak och drar ner icke-våldsbejakande som kanske annars håller med dem på vissa andra punkter i skiten.
Varför gör dem så här? Hur många gånger tappas idioterna som gör sånt här på BB? Noll konsekvenstänk.
Kan dock också vara gängrelaterat trots att det är ett ovanligt brutalt dåd. Ryssar/Tjetjener, Turkar, Libaneser och Kurder som bråkar mycket med varandra i och omkring Frankfurt har jag hört.
Fick du inte in fler mantran som globalisterna matat dig med?
Du fick in splittring, hat, polarisering, nazist och våldsbejakande. Jag hade förväntat mig SD, rysstroll och rasister också.
Nej, den här killen var inte ett "nazist-pucko", som du uttrycker det. Han var uppenbarligen en psykiskt störd person. Så som det brukar vara när vita människor begår sådana här dåd. I majoriteten av fallen när en vit person mördat folk och media skriker "extremhöger" och "rasist", så är det egentligen en mentalt sjuk person. Ofta en autistisk sådan.
Det kan däremot inte sägas av de araber och afrikaner som begår dylika brott, eller som sysslar med annan typ av kriminalitet.
Det räcker med att faktiskt studera fallen, för att se hur det egentligen ligger till. Men det är du ju för högfärdig och korkad för att göra. Så istället upprepar du propagandan och alla mantran som du matas med av gammelmedia och politiker.
Hoppa av dina höga häst och inse att du har blivit helt bortgjord och är styrd av andra människor. Och nej, du är inte lagd åt höger bara för att du är lite kritisk till Islam. Ingen sann konservativ eller motståndare till dagens politik skriver så som du gör.