2020-02-20, 00:31
Medlem
Har man missat något idag mina älskade BB-tittare?
2020-02-20, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 177
Lika rolig som att se färg torka.
Lev du ditt tråkiga liv. Vi är många som älskar humor. Amilia har humor.
2020-02-20, 00:33
Medlem
Synd att sängarna var fastspikade
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-02-20 kl. 00:43.
2020-02-20, 00:34
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Varje gång BB byter kamera så fort hon försöker vara rolig när hon leker show och tittar in i kameran samtidigt som INGEN drar på smilbanden, njuter jag som fan. Bara sol inombords.

Prinsen skulle behöva lite alkohol för att träda fram tror jag. Just nu tillför han ingenting men hoppet är inte helt ute än - men klockan ticker Martin!

Och Gargamel ligger givetvis i Jasses säng.. När ska Sami ta initiativet egentligen?? Vafan. Finns förvisso en chans att han kanske inte är intresserad av henne
Tror han tycker hon håller på för mkt med Gargamel. Och att Gargamel håller på för mkt med henne.
Sami är den enda i huset som inte är swinger.....
2020-02-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hon spottade på Patzys fötter, sen vet jag inte om hon slickade eller bara salivade mellan tårna
Hm.. jag finner julia bara att vara lite crazy och inte direkt attraktiv. Kan förstå om Martin inte är direkt attraherad till henne.
2020-02-20, 00:35
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Varje gång BB byter kamera så fort hon försöker vara rolig när hon leker show och tittar in i kameran samtidigt som INGEN drar på smilbanden, njuter jag som fan. Bara sol inombords.

Prinsen skulle behöva lite alkohol för att träda fram tror jag. Just nu tillför han ingenting men hoppet är inte helt ute än - men klockan ticker Martin!

Och Gargamel ligger givetvis i Jasses säng.. När ska Sami ta initiativet egentligen?? Vafan. Finns förvisso en chans att han kanske inte är intresserad av henne

Så jävla kul, även produktionen inser vad hon är för skrot. Håller med om prinsen. Lite alkohol så blir det fart på snubben, och det kommer bli underbart att bevittna.
2020-02-20, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Har man missat något idag mina älskade BB-tittare?

Nä var väl en rätt värdelös dag med massa soffhäng. På kvällskvisten när de satt i soffan och snackade om olika styckmord så drog BB på någon läskig musik och släckte, så alla sket ner sig speciellt Lennie och Mergim. Alla trodde skräckveckan skulle börja.
2020-02-20, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nä var väl en rätt värdelös dag med massa soffhäng. På kvällskvisten när de satt i soffan och snackade om olika styckmord så drog BB på någon läskig musik och släckte, så alla sket ner sig speciellt Lennie och Mergim. Alla trodde skräckveckan skulle börja.

Tack!
2020-02-20, 00:39
Medlem
Hur kan Glasman vara Jude? Någon som vet?
2020-02-20, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tack!
Mergim vann immunitetstävlingen och sitter säkert en vecka till. Tråkigt för alla utom honom.
2020-02-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Mergim vann immunitetstävlingen och sitter säkert en vecka till. Tråkigt för alla utom honom.

Amen vafaan!

Så typiskt!
2020-02-20, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja det är just den saken jag ville få fram. Att vara man i Sverige är idag är jobbigt för mannen. Får ta skit hela tiden. Målas upp som monster fast den svenske mannen för det mesta är en fin man. Tycker jag.
Inne på BB kan minsta lilla grej mannen säger eller gör skapa stora , vidriga rubriker i media.
Kvinnor i BB däremot får kissa bland män, tafsa, skrika fitta , prata om mäns storlek på kukar, hur kåta de är på x osv.
BB är idag en avspegling i rådande samhällsanda med censur och vad, vilka som tillåts vara, tycka.

Där beskrev du det riktigt bra! Helt otroligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in