2020-02-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Men Rosanna Charles då? Hon kan väl inte ha fel? Hon har ju stolt proklamerat på Instagram om ”hennes deltagare”.

(Hoppas att det blir en riktigt skitsäsong och att hon aldrig mer får casta deltagare till tv-program).
Var det hon som casta dessa människor? Lol. Jag menar hur kunde de casta sami no matter vad man tycker om honom. Om man tänker för deras image var det rätt korkat.
2020-02-19, 20:56
Medlem
hnkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det absolut enda hon nämnde var antiseminism. Hon skrev inget om hur Sami( gammelnazzen) och Juden( Glasman) funnit varandra eller pratat ut med varandra.
Inget om den galopperande bögen Patzys urspårande fylla med både hora, döda och våldta.
Aftonbladets värld existerar inte och det ser man i BB.
BB har fullt upp med censur och pip.

Media kommer att dö ut. Människor känner inte igen sig i deras falska robotsvärld.
För övrigt är Aftonbladet ett misslyckat blad enligt mig.
Totalt verklighetsfrånvänt.

Citat från artikeln:
Citat:
Sedan har vi också Patrik ”Patzy” Svensson, som presenterade sig som en glad och positiv man ”med ett hjärta av guld”, men snart började hojta om att han skulle våldta en annan deltagare. Så som vilken normalt funtad 51-åring som helst skulle kunna göra en måndagskväll. Eller?
Senast redigerad av hnkl 2020-02-19 kl. 20:58.
2020-02-19, 20:57
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Hoppas de får alkohol imorgon. Detta kan inte fortsätta annars är det bättre att de avslutar BB nu.
Blir helt klart ransonering.
En öl var, ett glas vin eller godtemplardricka resterande fredagar.
Tröttnat på censur i live som folk betalat för att se, men skall följa BB för att se hur censuren mer och mer påverkar dem som individer.
Men även se vad BB anser att inte skall censureras.
Än så länge piper det inte när någon säger " vad fittigt" eller " fitta också"
Kanske slutar med pip i varannan mening snart.
2020-02-19, 21:01
Medlem
Jag tycker Lennie borde få erbjudande om att tala in ljudböcker för personer med sömnproblem. Jag hade lätt somnat till att han läser upp ingredienserna till pannkakor och hur dom ska stekas.
2020-02-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Kan ingen samla ihop tydliga bevis på samband mellan Rosanna och Anty och Amilia, samt castningen Anty velat göra med Alex och skicka till t.ex. Expressen?
Kör på
2020-02-19, 21:04
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Var det hon som casta dessa människor? Lol. Jag menar hur kunde de casta sami no matter vad man tycker om honom. Om man tänker för deras image var det rätt korkat.

Vem vare? Vem vare som casta?! Säg vem de fakking va!
Senast redigerad av BreEEeev 2020-02-19 kl. 21:07.
2020-02-19, 21:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Ni som har CMORE, hur ser det ut för Prinsen, har Julia förgyllt hans tillvaro än?
2020-02-19, 21:11
Medlem
Dom vågar inte ha kameran på Sami många minuter åt gången Kommer fina uttalanden ibland
2020-02-19, 21:12
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Dom vågar inte ha kameran på Sami många minuter åt gången Kommer fina uttalanden ibland

Sami är den rättmätige vinnaren av detta. Hoppas och hejar på honom!
2020-02-19, 21:14
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag tycker Lennie borde få erbjudande om att tala in ljudböcker för personer med sömnproblem. Jag hade lätt somnat till att han läser upp ingredienserna till pannkakor och hur dom ska stekas.
Hade lätt prenumererat!
Så fruktansvärt sömnig personlighet.
2020-02-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Sami är den rättmätige vinnaren av detta. Hoppas och hejar på honom!

ja vilken jävla legend
2020-02-19, 21:15
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnkl
Citat från artikeln:

Aftonbladet är själva hatare. De hatar Sami.
Och kommer att fortsätta hata honom i evigheter.
Denna jävla tidning pratar om förlåtelse och kärlek dagarna i ända men kan själva vare sig förlåta eller acceptera. Jo bara om du är en återvändande IS anhängare som beviseligen dödat. Synd om dem och behöver hjälp de stackrarna...
Aftonbladet och all media samt inbillat goda människor ger sig själva rätt att avhumanisera människor och tillåta hat bara det hatas rätt.
Det tillåtna hatet styrs alltid uppifrån.
De kommer att döda om det tillåts. Puckon!
De enda som massakrerar folk är ledare världen över och det är alltid de som påstår de vet allt om rätt och fel. Kärlek och hat.
Glasman ser Sami och Sami ser Glasman.
Aftonbladet ser enbart en Jude och enbart en Nazist och skriver över deras huvuden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in