2020-02-19, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex har en dotter, 9 år - singel. Hon kom från ett trasigt förhållande så jag tror Anty är mer än glad att redan ha "ett barn" om hon skulle hooka med Alex whatsoever.

Man märker på henne att hon är mer och mer sugen för varje dag. Hälsade nyss puss till honom innan läggdags förövrigt. Sagt till vissa tjejer att hon vill hångla med han. Det ena leder till det andra så oavsett om dom säger "inget ligg i TV" vet man aldrig.

Gäller att hålla dom två kvar och köra ut snorvalpen som cockblockar istället.
Om hon vill hångla med honom, varför har hon inte gjort det än?
2020-02-19, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hm. Asså om hon drar ner på sminket lite så ser hon bättre ut och tan. Jag vet inte hur det är mellan Alex och Antys relation. Känns som om hon bara gillar uppmärksamheten?

Nah min vän. Är en människokännare i högsta grad (inget skryt) och utöver det lägger hon teasar som aldrig förr. Hon blir generad som fan när han kollar på henne. Jag har noterat det sedan dag 1, jag sa redan då till en vän - kom ihåg om senast en vecka, då kommer dessa hålla på.

Och sen dess har jag prickat rätt. Nu vill hon hångla med honom har hon sagt öppet, så man kan tro att det är bara är Alex för han alltid är efter henne. Men som du säger är hon den typen, den typen som leker svår, alltså vill ha uppmärksamheten.

Jag gillar Antys utseende, håller med hon är inte så snygg utan smink, men tan:et gör henne finare. Men hon är sjukt sexig sminkad. Utan eller med så tycker jag hon är fin overall.
2020-02-19, 00:58
Avslutad
Citat:
Om hon vill hångla med honom, varför har hon inte gjort det än?

Jag vet inte om du driver fortfarande. Men varför skulle han gjort det? Det har trotsallt gått 1 vecka nu och efter redan 2 dagar satt dom och flirtade och kramades. Hon höll om honom och det finns specifika klipp på appen om du inte sett det.

Kramar leder till det ena och andra. Så varför dom inte gjort det än är en väldigt dum fråga. Dom har typ 94 dagar kvar och dom har redan hållt på flirta rejält. Det tog mer än 1 vecka (12 dagar) för Phille och Jenny 2014 att pussa första gången.
2020-02-19, 01:00
Avslutad
Big Brother 2020 peakade igår natt. Nu går det bara utför och Amilia är huvudperson igen.
2020-02-19, 01:06
Medlem
Citat:
Jag vet inte om du driver fortfarande. Men varför skulle han gjort det? Det har trotsallt gått 1 vecka nu och efter redan 2 dagar satt dom och flirtade och kramades. Hon höll om honom och det finns specifika klipp på appen om du inte sett det.

Kramar leder till det ena och andra. Så varför dom inte gjort det än är en väldigt dum fråga. Dom har typ 94 dagar kvar och dom har redan hållt på flirta rejält. Det tog mer än 1 vecka (12 dagar) för Phille och Jenny 2014 att pussa första gången.
Nä jag är seriös. Jag menar kysste inte Alex och Lisa rätt nyligen? Och hade inte Lennie och Amilia något igång under natten? Sedan så gick ju Lisa och hånglade med andra tjejer i huset utan att det har gått så lång tid. Om hon vill hångla med Alex så kan hon göra det.
2020-02-19, 01:08
Avslutad
Citat:
Nä jag är seriös. Jag menar kysste inte Alex och Lisa rätt nyligen? Och hade inte Lennie och Amilia något igång under natten? Sedan så gick ju Lisa och hånglade med andra tjejer i huset utan att det har gått så lång tid. Om hon vill hångla med Alex så kan hon göra det.

Vad snackar du om? Obviously är det mer öppet att kyssa sina vänner på skämt än att gå direkt på tjejen man gillar. Han vill visa intresse men inte vara FÖR på, han är väl bra på läsa signaler.

Det är inte konstigt att man inte direkt går och kysser henne, det ska falla naturligt. Hon säger ju att hon kommer göra det snart.

Du skriver det själv ju? "Om hon vill hångla med Alex så kan hon göra det." - Precis, det är just det hon kommer göra.
2020-02-19, 01:09
Medlem
__Alez__s avatar
Så Julia och Jassa har inte somnat än. Vad har de snackat om?
2020-02-19, 01:09
Medlem
Istället för snacket om Rättegångspodden får man lyssna Mergim klaga på sin pinniga kropp...
GoDnAtT
2020-02-19, 01:10
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? Obviously är det mer öppet att kyssa sina vänner på skämt än att gå direkt på tjejen man gillar. Han vill visa intresse men inte vara FÖR på, han är väl bra på läsa signaler.

Det är inte konstigt att man inte direkt går och kysser henne, det ska falla naturligt. Hon säger ju att hon kommer göra det snart.

Du skriver det själv ju? "Om hon vill hångla med Alex så kan hon göra det." - Precis, det är just det hon kommer göra.
Aha ok. Fel av mig. Då får vi se. Någon sa att hon börja falla för martin? Är det sant?
2020-02-19, 01:20
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så Julia och Jassa har inte somnat än. Vad har de snackat om?

Hur mycket dom vill knulla med Martin och hur jävla snygg han är med sina "kastanjeögon" det är allt dom pratar om och hur dom ska kunna få han i deras säng o.s.v. smider knullplaner typ...
2020-02-19, 01:21
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Hur mycket dom vill knulla med Martin och hur jävla snygg han är det är allt dom pratar om och hur dom ska kunna få han i deras säng o.s.v.

Känns ju inte som en omöjlighet. Martin känns som en fuckboy.
2020-02-19, 01:22
Medlem
Mergim vill casta program eller bli programledare😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in