Citat:
Ursprungligen postat av
tulipa
För oss som inte hinner skaffa oss en bra bedömning hur intressanta, roliga, sköna är deltagarna? Betyg 1-10. Så man vet vem man ska heja på.
Sami
Glasman
Alex
Patsy
Lennie
Martin
Julia
Lisa
Jasmine
Amilia
Mergim
Anty
Sami = Verkar vara en lugn introvert. Rolig emellanåt och skulle vara rolig att prata med.
Glasman = Bra första intryck. Men han är en uppenbar narcissist och han tar på folk hela tiden på fyllan. Jag stör mig på hans sätt att prata.
Alex = Verkade vara en skön kille först. Men han blev kränkt igår efter den nya killen skämtade med honom vilket ledde till att han gick och grina till Anty. Han och Mergim förbjöd honom att sova i deras rum. Han blir också sur när någon berömmer den nya killen. Utanför hans ''clown'' personlighet är han helt dum.
Patsy = Äcklig människa men han är en underhållande människa och är bra för programmet.
Lennie = Tråkig, slösar en plats.
Martin = Kom precis in men han verkar skön, lugn och ärlig.
Julia = Verkar vara en tjej med dålig självkänsla, men jag gillar henne mycket.
Lisa = Mycket jobbig människa. Hänger efter dem andra och dödade glädjen när Jessica blev full. Hon ska ut.
Jasmine = Fantastisk tjej, bara bra att säga.
Amilia = Mycket falsk, springer runt och pratar skit hela tiden.
Mergim = Jobbigaste människan där inne. Springer runt och spänner sig. Han är konflikträdd. Går runt och gråter hela tiden. Suktar efter Anty.
Anty = Halvtråkig, har en romans med Alex då hon gillar negrer. Men jag tror den är slut efter han betedde sig som en bebis igår. Tjejer hatar kränkta killar.