2020-02-18, 17:03
Medlem
MuppSmurfs avatar
Sami 9
Glasman 8
Alex 5
Patsy 7
Lennie 2
Martin 3
Julia 2
Lisa 1
Jasmine 5
Amilia 1
Mergim 1
Anty 1
2020-02-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Så komiskt det där.

De tycker att de blir motarbetad och gnäller på svenskarna. Men hur hade det sett ut om utlänningar styrt landslaget t.ex?

Frågan är om folk ens skulle förstå att det faktiskt är ett svenskt landslag som spelar då, förutom tröjorna som skvallrar då förståss.

Ja, de hade inte varit sena med att gynna sina egna. Om svenskarna gör det är det razizmmm

Landslaget har ju presterat hur bra som helst med Berg. Mycket bättre än med Zlatan t.e.x. Därför är debatten ganska skev i mitt tycke. Man kan väl byta ut Berg när Sverige börjar underprestera, inte när vi går som tåget, kvalificerar oss till mästerskap osv.
Senast redigerad av ingount 2020-02-18 kl. 17:11.
2020-02-18, 17:04
Medlem
Citat:
Så komiskt det där.

De tycker att de blir motarbetad och gnäller på svenskarna. Men hur hade det sett ut om utlänningar styrt landslaget t.ex?

Frågan är om folk ens skulle förstå att det faktiskt är ett svenskt landslag som spelar då, förutom tröjorna som skvallrar då förståss.
Vad pratar du om? Isak är påväg att bli en stjärna i Spanien, Sveriges mest spännande talang sedan Zlatan, och ni blir upprörda över att någon i huset föredrar honom över en avdankad Berg?
2020-02-18, 17:06
Medlem
Deus-Culpas avatar
Analia sitter säkert och gråter i bikten för att hon tappade bollen. Och för att det börjar sina i kylen.
2020-02-18, 17:07
Medlem
Citat:
Så komiskt det där.

Din efterblivna jävel. Vad snackar du om ens? Berg är en usel spelare som borde blivit nedmonterad för många år sedan. Hade Isak varit en dålig spelare hade jag sagt att han var en dålig spelare. Sluta dra det trötta rasistkortet varje situation.
2020-02-18, 17:08
Medlem
geek12s avatar
Sami 9
Glasman 6
Alex 2
Patsy 1
Lennie 6
Martin 7
Julia 5
Lisa 2
Jasmine 7
Amilia 1
Mergim 1
Anty 1
2020-02-18, 17:09
Medlem
köttrosen sami
2020-02-18, 17:10
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
För oss som inte hinner skaffa oss en bra bedömning hur intressanta, roliga, sköna är deltagarna? Betyg 1-10. Så man vet vem man ska heja på.

Sami
Glasman
Alex
Patsy
Lennie
Martin
Julia
Lisa
Jasmine
Amilia
Mergim
Anty

Sami = Verkar vara en lugn introvert. Rolig emellanåt och skulle vara rolig att prata med.

Glasman = Bra första intryck. Men han är en uppenbar narcissist och han tar på folk hela tiden på fyllan. Jag stör mig på hans sätt att prata.

Alex = Verkade vara en skön kille först. Men han blev kränkt igår efter den nya killen skämtade med honom vilket ledde till att han gick och grina till Anty. Han och Mergim förbjöd honom att sova i deras rum. Han blir också sur när någon berömmer den nya killen. Utanför hans ''clown'' personlighet är han helt dum.

Patsy = Äcklig människa men han är en underhållande människa och är bra för programmet.

Lennie = Tråkig, slösar en plats.

Martin = Kom precis in men han verkar skön, lugn och ärlig.

Julia = Verkar vara en tjej med dålig självkänsla, men jag gillar henne mycket.

Lisa = Mycket jobbig människa. Hänger efter dem andra och dödade glädjen när Jessica blev full. Hon ska ut.

Jasmine = Fantastisk tjej, bara bra att säga.

Amilia = Mycket falsk, springer runt och pratar skit hela tiden.

Mergim = Jobbigaste människan där inne. Springer runt och spänner sig. Han är konflikträdd. Går runt och gråter hela tiden. Suktar efter Anty.

Anty = Halvtråkig, har en romans med Alex då hon gillar negrer. Men jag tror den är slut efter han betedde sig som en bebis igår. Tjejer hatar kränkta killar.
2020-02-18, 17:12
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
S

mycket bra sammanfatning
2020-02-18, 17:14
Medlem
Tycker det är konstigt att ingen har sagt till barnet att sluta dampskrika helt opåkallat. I vilken annan situation ute i det verkliga livet hade man ju gjort det. På en vanlig arbetsplats t ex, eftersom dom kallar BB för sitt nuvarande jobb.
2020-02-18, 17:15
Medlem
n som har växt i mina ögon är sami, i början sov han bara men nu är han mer underhållande än de flesta
2020-02-18, 17:15
Medlem
codemeds avatar
Helvete vad tråkig Lennie är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in