2020-02-18, 16:11
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1nky
Var det inte Dermanordic/Dermaromes svenska VD som mördande sin sambo nyligen? Eller blandar jag ihop det?

korrekt. skvallerpressen försökte även få till rubriken om att press från en "viss influencer" skulle ha hjälpt till att utlösa hans våldspsykos.
Senast redigerad av mittenskitten 2020-02-18 kl. 16:14.
Citera
2020-02-18, 16:15
Medlem
junks avatar
Så vad kan kladdbolaget varit värderat till?
Citera
2020-02-18, 16:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Vad det än är sådär det för mycket.
Kladdbolaget är nedlagt om ett tag.
Citera
2020-02-18, 16:21
Medlem
Ni som har bättre koll än jag... Har IL kvar något inflytande i något bolag nu? Eller äger hon bara små duttar av aktieposter här och där? Har Sveriges mäktigaste affärskvinna blivit en vanlig småsparare?
Citera
2020-02-18, 16:22
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Nu händer saker i excelarket. Hon lovar att det kommer ett avslöjande idag. Om efternamn faktiskt är en insider kan han säkert berätta vad det är.

https://www.isabellalowengrip.se/2020/02/18/idag-avslojar-vi/

Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Det verkar vara en ganska lång lunch.

Det är samma billiga trick som även Bellas mytomankollega Anna Book använder.
Hemligt hemligt, det genererar klick.
Citera
2020-02-18, 16:27
Medlem
moralhoras avatar
Dermarome / Dermanordic var väl redan iblandade i distributionen av hennes produkter, så nu köpte de loss bolaget. Jag kan inte tänka mig att de fick fantasisummor för affären då de har koll på hur produkterna säljer. Blir intressant hur mycket de bantar ned produktlinjen då jag får intrycket av att de lite billigare sakerna ändå säljer okej.
Citera
2020-02-18, 16:34
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:

Inte speciellt mycket, varumärket är under vikande trend omsättnings mässigt och hennes varumärke ganska förstört och kommer för alltid vara kopplat till uppblåsta siffror, påhittade kidnappare, säkerhetsteam plus diverse suspekta saker. Jag tror de köpt aktierna och övertar skulderna enbart, driver det vidare inom sitt ÅF-nätverk och gör sig några Norska kronor i slutändan på det. Har dom betalat mycket pengar för det så innebär det att någon av Ping Pong eller Blondin legat med Herr Ringnes.
Vilket i så fall skulle vara den senare av de två troligtvis med tanke på att Ping Pong precis klämt ut en ping pong boll.
Senast redigerad av HeroesSilencio 2020-02-18 kl. 16:46.
Citera
2020-02-18, 16:37
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:

100 miljoner enligt Isabella men det tvivlar jag starkt på att de fått för bolaget!

De har ingen egen tillverkning och inga unika produkter utan allt bygger på att kunderna efterfrågar varor med Isabellas namn på och med tanke på hur ute hon börjar bli så lär försäljningen gå rätt trögt!

Vad tror ni de fick för bolaget?
Citera
2020-02-18, 16:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirini
Ni som har bättre koll än jag... Har IL kvar något inflytande i något bolag nu? Eller äger hon bara små duttar av aktieposter här och där? Har Sveriges mäktigaste affärskvinna blivit en vanlig småsparare?

Troligen äger hon blogg-bolaget fortfarande. Det är där hon har gjort bedrägerierna med besöksstatistiken.
Citera
2020-02-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
100 miljoner enligt Isabella men det tvivlar jag starkt på att de fått för bolaget!

De har ingen egen tillverkning och inga unika produkter utan allt bygger på att kunderna efterfrågar varor med Isabellas namn på och med tanke på hur ute hon börjar bli så lär försäljningen gå rätt trögt!

Vad tror ni de fick för bolaget?

Ingenting, bara skrev över aktierna.
Citera
2020-02-18, 16:46
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Isåfall borde det funnits skapligt med skulder som började bli ett problem då eller?
Citera
2020-02-18, 16:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Fick säljarna inte ens aktier i det köpande bolaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in