2020-02-18, 11:21
Medlem
DjPuttes avatar
Börjar nästan tro att Big Brother ledningen sitter i ngn form av krismöte efter nattens eskapader, Annars hade nog uppdraget dykt upp i brevlådan redan så vi får se vad fan som kommer under dagen.....

Patzy sitter nog pyrt till efter hans psykbryt i natt med hotelser och annat.....
2020-02-18, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vad var de mer hon skulle ha? Va ju två mediciner.
Lactaplus eller nåt sånt tror jag hon sa.

Verkar nog inte vara "riktig" medicin utan nåt kosttillskott:
https://www.proteinbutiken.se/hast/synovium-lactaplus-6-x-40g.php
2020-02-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Aha! Julia har tydligen också ADHD precis som blåvalen. Hon annonserade precis att hon tar Elvanse.
Hej! Big brother kan jag få elvanse Vem är blåvalen?
2020-02-18, 11:24
Medlem
aina08s avatar
BREV!!!
Nu måste väl Patzy väckas...
2020-02-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Därför blev jag lite förvånad att det inte var någon ringa in och rösta, så degen kommer in.
Men det har ju visserligen inte varit någon riktig utröstning än men verkar vara appen som gäller.
Ja detta är enligt Lisa tv4s dyraste produktion . De fick ej snacka om produktionen de blev tillsagda. De trodde huset kostat 10 mille. Tv4 får in en massa reklam pengar för att kunna finansiera detta hus själv tycker jag de kunde tagit de 10 miljonerna och skänkt till afrika istället
2020-02-18, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Börjar nästan tro att Big Brother ledningen sitter i ngn form av krismöte efter nattens eskapader, Annars hade nog uppdraget dykt upp i brevlådan redan så vi får se vad fan som kommer under dagen.....

Patzy sitter nog pyrt till efter hans psykbryt i natt med hotelser och annat.....
Ja de sitter väl i möte om Patzy ska få gå eller ej
2020-02-18, 11:26
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jaha ok så de var bara en tillsägning, inget bråk/tjafs?
Märgim gav sig direkt eller?

Hela huset släcktes ju ner så man inte fick se nåt och sen var allt tyst när man fick se igen.
Antar att det var folk från produktionen som gick in i huset för att lugna Patzy och alla andra.

Man skulle ju vilja sett repriser på de som hände men de lär vi ju aldrig att få.
Så trist att dom stänger ner sändningen så ofta och att man inte har koll på mikrofonerna så att man ibland inte hör ett skit. Censur hör inte till BB.

Lugna ner Patzy? Vad hände? Somnade inatt runt 01:00 och vaknade nu.. Kan nån vänlig själ ge mig en liten sammanfattning vad som hänt medan jag sov?
2020-02-18, 11:26
Medlem
kukflashs avatar
Vilket tråkigt brev

Alltså Patzy... Brevet kommer in och alla blir gravallvarliga och han säger ”Har någon sett min keps?” när han är den som betett sig värst också
2020-02-18, 11:27
Medlem
Varför måste Big brother jämnt säga. Detta är big brother. alltså vi vet det ör big brother vem annars skulle det va så de kan sluta säga så. räcker att bara säga det efter! Annars kan de pranka huset och säga. hi det är donald trump.
2020-02-18, 11:28
Medlem
DjPuttes avatar
Dem senarelägger uppdraget och låter gruppen rensa skiten med sig själva och andra, Ska bli intressant se vad fan som kommer i detta mötet efter lunchen!

Patzy söker son keps den ligger väl där han lade den sist fylltryset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vilket tråkigt brev

Alltså Patzy... Brevet kommer in och alla blir gravallvarliga och han säger ”Har någon sett min keps?” när han är den som betett sig värst också
Vad stod det?
Medlem
aina08s avatar
"Hur mår Märgim...?"
"Ja mår bra............." Ser ut som han ska börja grina när som helst. Skönt att han är tyst i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in