2020-02-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Ett exempel!
Jag är på din sida men jag har inte märkt något

Hon sa ju just nåt som skulle hända på livesändningen till Patzy och nån fler och då sa Patzy att "jag lyssnar på henne, hon har alltid rätt i såna där grejer"
2020-02-17, 19:47
Medlem
När åt de middag?
2020-02-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
När åt de middag?
Dom hoppade det. Roligare att kröka på tom mage.
2020-02-17, 19:49
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hon sa ju just nåt som skulle hända på livesänsningen till Patzy och nån fler och då sa Patzy att "jag lyssnar på henne, hon har alltid rätt i såna där grejer"

Nya deltagaren kommer komma in så det är sant

Shit vad Alec stör sig på Bögrim nu
Medlem
Vem pratar Alex om angående dejtingprogram?
Avstängd
Hoppas alex gör horhus med anty-bögrim och blåval
Medlem
herpesvårtas avatar
Snabbspolade (krävs) igenom gårdagens förövrigt värdelösa tv-avsnitt och kunde konstatera det vi som följer live redan vet. Nämligen att att fördelningen tv tid mellan grupperna är 75% mean girls och 25% rainbow. Amilia har soloscener i 20 min.

Så mycket som inte kommer med i tv-avsnitten alltså. Tittarna får helt annan bild än verkligheten vilket definitivt kommer spegla i utröstningarna.

Åker mina favoriter före bitcharna kommer jag sluta kolla. Intresset hänger redan på en skör tråd med denna piss produktion!
Medlem
Alex är ju helt klart en narcissist

Men det kan bara vara roligt
2020-02-17, 19:50
Medlem
gabrielle2s avatar
Verkar vara något mysko med placeringarna också. Varför ska BB para ihop människor?
Herr tictoc och fru youtub skall tydligen sitta i mitten. Lisa tyckte inte om att de satt Patzy och henne i en slags homohörna men BB satte inte Sami och Glasman tillsammans.
Får se vad de vill med allt det.
2020-02-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vem pratar Alex om angående dejtingprogram?

Anty var med i programmet Live Date, hade valt ut Alex bland annat.
Lite kul att hon sa "jag tror han skrev till mig i DM" vilket han tydligen hade gjort. Fyfan vad pinsamt om Alex har rätt.
2020-02-17, 19:51
Medlem
Kan Lisa bara sluta ögonknulla sig själv i ALLA speglar i huset. Förstår hon inte att vi ser hennes dumma jävla beteende hela tiden? Ingen annan håller på som hon gör.
2020-02-17, 19:51
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Snabbspolade (krävs) igenom gårdagens förövrigt värdelösa tv-avsnitt och kunde konstatera det vi som följer live redan vet. Nämligen att att fördelningen tv tid mellan grupperna är 75% mean girls och 25% rainbow. Amilia har soloscener i 20 min.

Så mycket som inte kommer med i tv-avsnitten alltså. Tittarna får helt annan bild än verkligheten vilket definitivt kommer spegla i utröstningarna.

Åker mina favoriter före bitcharna kommer jag sluta kolla. Intresset hänger redan på en skör tråd med denna piss produktion!

Förvånad? Produktionen är ju kollega med Anty och polare med valen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in