Skönt att de diskuterar det om följare. Önskar att Anty är en mullvad, men blir fortfarande orättvist med Mergim och Jessica (även om hon lämnade).
Den där tjejen exonthespoilerph eller vad hon heter på instagram, det har ju funnits någon konspirationsteori att produktionerna från Paradise hotel och Ex on the beach ger henne information och spoilers så att hon kan peppa fler att kolla på de programmen.
Och självklart bjöd även BB henne på en preview i huset så att hon kan visa sina följare och få folk att kolla på BB.
Det är såhär det ser ut nu, tar in "kändisar" för att få fler tittare, inte mullvadar tyvärr. Hoppas jag har fel.
Exonthespoiler hejar på Anty oxå, surprise när Anty är programledare för Studio Paradise. Alla dessa tre produktioner känner varandra och det enda de är intresserade av är fler tittare
Senast redigerad av ollepolle90 2020-02-17 kl. 19:40.
Alex skön?. har jag missat nått.
Men han växte 1mm i mina ögon när han går emot lillgrabben Merglin.
och Alex snackar minst skit i det gänget.
Men Skön vettefan hehe.
Alltså jag sa det tidigare, Alex är en bra deltagare.
Han kan lägga ner borgmästaren men hans värderingar är på plats. Syns att han är vuxen och har barn.
Säger han att han ska ta det med Bögrim och Anty så kommer han göra det!
Tror ni också att Mergim visste vem Anty var innan? Tror han börjat bete sig som ett rövhål för att han känner att Anty har hans rygg aka är hans morsa. Märktes dock redan i hans presentation att han var en osäker pajas.
Alltså jag sa det tidigare, Alex är en bra deltagare.
Han kan lägga ner borgmästaren men hans värderingar är på plats. Syns att han är vuxen och har barn
precis sa det samma för nån dag sen alex är en bra snubbe bara han skippar sitt borgmästare och alla fjantiga grejer han håller på med som man stör sig på