2020-02-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp, bögrim och fettot sprider ju pest värre än coronaviruset

Alltså vilka mobbare! Mergim Sitter där och gör narr av folk, medan hans egna Morsa är sjuk i cancer? Vem fan väljer att ens delta i BB då inte en normal människa iaf
2020-02-17, 16:21
Medlem
gabrielle2s avatar
Jag vill vare sig att Sami eller Jasmine skall ut ikväll och tror även att BB kan tycka att det blir fel att ställa två personer mot varandra när det från början var fyra och i början utav programmet.
Jag tror att BB vill ha spänning idag men att det blir något helt annat ikväll.
2020-02-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Knappast! T.ex. Mergan (eller vad han nu heter) verkar ju också vara gay.
Ja som han är med Lennie hela tiden men håller på med tjejer en del
2020-02-17, 16:22
Medlem
patsy helt naken wowow
2020-02-17, 16:22
Medlem
[quote=ursula45|70310083]
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
jag vet att jag inte har missat något. Jag tycker det är fel att ni klagar på hur Anty snackar skit om andra. Men de andra gänget vill inte vara vän med anty & gänget. Dom kommer inte överrens.

Eeeeh, va? Anty och blåvalen har ju legat och snackat skit i mååånga timmar om team rainbow medans team rainbow bara tjoat och haft roligt
2020-02-17, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Alltså vilka mobbare! Mergim Sitter där och gör narr av folk, medan hans egna Morsa är sjuk i cancer? Vem fan väljer att ens delta i BB då inte en normal människa iaf
Missade det. Men vem gjorde han narr av? Jag är själv inget fan av Mergim heller. Det är något med honom.
2020-02-17, 16:25
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Bögrims OOHH AAHH.. Fyfan, vill slänga tvn ut ur huset.
Vilken störig liten idiot det där.. Värsta är att han kommer sitta säkert då han luktar på Antys fisar hela tiden.
2020-02-17, 16:25
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Varför röstar man på Sami, sover hela tiden, går runt och fiser och visar springan, sjukt ofräsch.
Han är den med Sjukast humor i husett och skön och kommer vara den som kan vara underhållande tiden ut i BB. Och går inte bakom ryggen på deltagare som Mergim, Amilia och Anty 10sek efter dom pratat med någon.
2020-02-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ja tycker också att de är fel att ta ut någon när det bara är 2 nominerade. Både borde få vara kvar.
Blev ju andra spelregler för veckan då 2 fick kicken.
Folk tycks hoppa av titt som tätt i det där programmet och då är det bättre att köra på som spelreglerna är skrivna, och ta in ersättare för dem som inte pallar trycket ..
Senast redigerad av gs-v-se 2020-02-17 kl. 16:30.
2020-02-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueamerican
Enligt produktionen har dom fått reda på vad dom sa för något.

Då har du nog läst fel. Senaste igår satt dom och spekulerade om varför dom ficka lämna (eller lirka det ur Lennie) och fick ett "prata inte om produktionen" i fejjan
2020-02-17, 16:28
Medlem
Bernt-Bennys avatar
[quote=ursula45|70310083]
Citat:
jag vet att jag inte har missat något. Jag tycker det är fel att ni klagar på hur Anty snackar skit om andra. Men de andra gänget vill inte vara vän med anty & gänget. Dom kommer inte överrens.

Dom kan inte hänga med Antys bitchar eftersom dom väljer ut vilka dom ska hänga med. Dom har ju valt Lennie. Dom skulle försöka få honom att byta till deras rum istället.
Anty skrattade åt när Julia sa att Julia har kommit närmst Bögrim av killarna som ser bra ut.

Anty är en riktig dryg översittare. Hon tror verkligen att hon är något.
Det är sjukt att hon inte fick en autonominering när hon fångade bollen som blev inkastad.
2020-02-17, 16:31
Medlem
Helt ärligt tror jag inte ens Jasmine blir besviken om hon lämnar.. huset är värre än en högstadieklass bögen mergim och blåvalen Amelia snackar så mycket skit vill slänga ut de med huvudet före

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in