2020-02-17, 01:08
Medlem
Zoom008s avatar
Den afghanske polisen sa i kvällens Agenda att hans landsmän är den etnicitet vilka våldtar andra män utan undantag. Kan det vara så att Håkan blev påsatt och förblödde? Trist att det bara är troll som skriver i tråden då det skulle vara tacksamt med lite uppgifter från byskvallret. Någon eller några borde veta hur han dog på en sån liten ort. Nu verkar det som mördaren också bits så fan vet hur han gick tillväga. Det blir nog att invänta protokollet framöver. Skönt att Ki* var oskyldig i alla fall trots spekulation från en individ.
* = m
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-17 kl. 01:45.
Citera
2020-02-17, 01:12
Medlem
Och skönt att Håkan inte var mördaren trots att någon var övertygad om det. En person som vet allt. Zoom du glömmer en sak. Jag kände Håkan mycket väl och vet vem fan han umgicks med.
Citera
2020-02-17, 01:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidooo
Och det där med att Håkan hade ihjäl kims älskare zoom var en pik till dig din dumma jävel. Jag har vetat hela tiden att Håkan är den som dött
Jag hoppas verkligen att din vän K*m undsluppit att läsa dina texter här. Du är skyldig honom en ursäkt.
Citera
2020-02-17, 01:16
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Och skönt att Håkan inte var mördaren trots att någon var övertygad om det. En person som vet allt. Zoom du glömmer en sak. Jag kände Håkan mycket väl och vet vem fan han umgicks med.
Då kanske du känner mördaren också? Han som är så fin och aldrig skulle skada en mygga. Om du kände honom såå väl borde du veta vilka han umgicks med. Annars så känner man någon men inte mycket väl.
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-17 kl. 01:20.
Citera
2020-02-17, 01:17
Medlem
Jag är inte vän med Kim. Men har bett honom om ursäkt ändå
Citera
2020-02-17, 01:20
Medlem
Men zoom du är ju dummare än jag trodde. När fan har jag sagt att mördaren är en snäll liten hundvalp. Det jag säger är ju bara för att mördaren är afghan är ju inte varenda jävla afghan likadan?
Citera
2020-02-17, 01:21
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Jag är inte vän med Kim. Men har bett honom om ursäkt ändå
Ädelt. Där växte du rejält. Hur pass anonym är du nu då på Flashback kan man undra? Eller har du bett om ursäkt i tråden?
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-17 kl. 01:44.
Citera
2020-02-17, 01:25
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Men zoom du är ju dummare än jag trodde. När fan har jag sagt att mördaren är en snäll liten hundvalp. Det jag säger är ju bara för att mördaren är afghan är ju inte varenda jävla afghan likadan?
Det sa jag inte att du hade skrivit. Däremot var det någon annan som höll ett långt föredrag om hur fin och godhjärtad afghanen är. Mycket underbarare än genomsnittet.
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-17 kl. 01:53.
Citera
2020-02-17, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det sa jag inte att du hade skrivit. Däremot var det någon annan som höll ett långt föredrag om hur fin och godhjärtad afghanen är. Mycket underbarare än genomsnittet.

Det inlägget var det jag som stod för - och jag måste stå fast vid det.

Sedan är det ju som bekant inte ovanligt att vänner och bekanta blir chockade och förvånade när någon de känner mördar/våldtar/rånar/knarkar/whatever. Det kommer även jag bli om det här visar sig vara sant.

Men jag har givit den bild av honom som jag upplevt.
Citera
2020-02-17, 08:19
Medlem
Det är väl snart dags för omhäktning. Då kan man ju åka och titta på spektaklet när hans vänner står och sparkar på polisbilen.
Citera
2020-02-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Det är väl snart dags för omhäktning. Då kan man ju åka och titta på spektaklet när hans vänner står och sparkar på polisbilen.

Åtal ska ske senast 3 mars
Citera
2020-02-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.voorhees77
Åtal ska ske senast 3 mars
ja då måste han omhäktas,måste kolla i almanackan så jag är ledig. haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto