Citat:
Ursprungligen postat av
Xehke
Börja i rätt ände och begär källor på att det faktiskt är ett sjukhus som är i bruk då.
Jag har, som jag sagt tidigare, inte sparat ner källan.
Påståendena om att jag försvarar Kina börjar bli ganska tröttsamma. Har ni några belägg för det? Bara för att jag inte skriver tusen inlägg om att "Kina ljuger!!!!!!!!!" Så betyder det inte att jag försvarar Kina. Jag har redan skrivit att mörkertalet förmodligen är stort, att sitta och tjata om det sida in och sida ut är totalt jävla meningslöst och om ni ni vill skriva om hur jävla dåligt det är i Kina och hur dumma dom är som ljuger om allt och fortsätta med ert förbannade konspirationstrams så kan ni göra det i rätt forum. Det här är MEDICIN OCH HÄLSA under VETENSKAP.
Men ni fattar inte. Utan istället sitter ni dag ut och dag in och diskuterar den RIKTIGA dödligheten som ni har räknat ut med era fantastiska mattekunskaper från en särklass i Kinna och tror att ni är genier som vet mer än forskarna.
Ni utgår från att alla ljuger, Kina ljuger, FHM ljuger, CDC ljuger, WHO ljuger och tjatar om era rent ut sagt efterblivna teorier sida ut och sida in i all jävla evighet.
Jag är klar med er.
sandlådenivå på alla kanter här, den som tror dig sitta inne med nån slags sanning är lika mycket ute och cyklar vilken sida man ser sig stödja - varför? jo pga av ingen etablerad sanning finns beroende på osäkerheten i sb med den tidiga fasen av utbrottet tillika Kinas oförmåga att sprida korrekt information, detta är naturligtvis en följd av statens struktur på organisation spilld över på provinser, större och mindre samhällen. Ingen borde vara besserwisser i detta skede, vi alla vet för lite. Att spekulera är fritt, men acceptera då motsatta åsikter!