2020-02-16, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Jag har guldkort och kan göra vad jag vill gratis i de lounger som ingår runt om i världen.

Herre jävlar vad trevligt det är måste jag medge.

Jag tycker att SAS reklamfilm är genial!

Jag råkar ha Eurobonus Guld så jag pissar på alla som måste stå i kö vid säkerhetskontrollen på Arlanda! För er bittra SD-trollisar så ingår faktiskt "fast track" i Eurobonus Guld som jag verkligen har.
Fortsätt resa med SAS du, och se till att befinna dig på resande fot mestadelen av tiden så att du inte behöver befinna dig i det havererande svenska samhället där svenska barn och ungdomar nu blir rånade och förnedrade av invandrade ungdomar som föraktar de svaga svenskarna som inte står upp för sig själva. Då sänder vi en tacksamhetens tanke till dig som eldar på svenskars självförakt. Tänk på det när du läser nyheterna om Pelle, 12, som blivit rånad, traumatiserad och urinerad på. Pös av stolthet då: " Det här har jag bidragit till!".

Grattis, grattis. Var stolt.
Citera
2020-02-16, 13:50
Medlem
prominentens avatar
Inga mer frågor nu

Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Inräknat andra högertokar troligen närmare 100% vilka annars?
Citera
2020-02-16, 13:52
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Har du ens sett filmen? Om du har gjort det och inte ser ironin i den även om den är svårsmält för en som dig så bör du nog uppsöka en ögonläkare.
Flera miljoner har sett filmen, så även jag. Men ingen, förutom två mentalpatienter här i tråden, har påstått att den skulle vara ironisk.
Inte ens SAS har påstått något sådant i sitt försvar för filmen.
Citera
2020-02-16, 13:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Idiot, idiot och idiot. Alltså du och dina åsikter. Jag har arbetat inom SAS. Min goda bekant var Sveriges yngsta pilot i Sverige. Han jobbade då för det första bolaget som drabbade SAS nämligen Transwede. Alla piloter inom SAS pissar på reklamen. Jag vet.
Samma piloter som strejkade för att de ville ha nya ray-bans och skinnjackor?.
Senast redigerad av Giant Squid 2020-02-16 kl. 13:58.
Citera
2020-02-16, 13:54
Medlem
Citat:
Idiot, idiot och idiot. Alltså du och dina åsikter. Jag har arbetat inom SAS. Min goda bekant var Sveriges yngsta pilot i Sverige. Han jobbade då för det första bolaget som drabbade SAS nämligen Transwede. Alla piloter inom SAS pissar på reklamen. Jag vet.
Nej det vet du givetvis inte hur mycket du än har jobbat på en troligen låg befattning inom SAS?
Citera
2020-02-16, 13:55
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Jag har guldkort och kan göra vad jag vill gratis i de lounger som ingår runt om i världen.

Herre jävlar vad trevligt det är måste jag medge.

Jag tycker att SAS reklamfilm är genial!

Jag råkar ha Eurobonus Guld så jag pissar på alla som måste stå i kö vid säkerhetskontrollen på Arlanda! För er bittra SD-trollisar så ingår faktiskt "fast track" i Eurobonus Guld som jag verkligen har.

Du pissar på vanligt folk som står i kö, fy fan vilken genomrutten människa då är. Karma säger jag bara.
Jag vet av erfarenhet att det INTE finns SAS lounger på alla flygplatser så det så då kan du stoppa upp det där kortet nånstans istället.
Du vet väl att du inte ska använda ditt kort privat om du har det via jobbet? Då begår du fel, poängen får inte heller användas privat.
Du är säkert nån jävla fifflare.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2020-02-16 kl. 13:59.
Citera
2020-02-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Samma piloter som strejkade för att det ville ha nya ray-bans och skinnjackor?.

Fly high. Men serious. SAS har gjort bort sig duktigt.
Citera
2020-02-16, 13:56
Medlem
Citat:
Nej det vet du givetvis inte hur mycket du än har jobbat på en troligen låg befattning inom SAS?

Ett företag har en själ. Allt från rampen till ägare. SAS har just sänkt sitt varumärke till minus 0.
Citera
2020-02-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Flera miljoner har sett filmen, så även jag. Men ingen, förutom två mentalpatienter här i tråden, har påstått att den skulle vara ironisk.
Inte ens SAS har påstått något sådant i sitt försvar för filmen.
Varför ska de säga sånt som är uppenbara för alla normalt begåvade ?
Hur kan du förresten veta att ingen mer än jag och en till tycker filmen är ironisk? Precis det kan du inte eftersom du drog det från ditt rymliga axxle
Citera
2020-02-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ett företag har en själ. Allt från rampen till ägare. SAS har just sänkt sitt varumärke till minus 0.
Struntprat!
Citera
2020-02-16, 13:58
Medlem
UT64s avatar
Fick lust att kolla upp vem som leder det märkliga företaget SAS. Det är en herre vid namn
Rickard Gustafson (f. 1964)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Rickard_Gustafson

Snabb googling ger vid handen att mannen bor i ett exklusivt område utanför Stockholm som enligt
Hitta bebos av "Barnfamiljer med extremt höga inkomster i eftertraktade villaområden kring storstäderna"

Man får taga för givet att området är totalt befriat från invandringsproblem. 100 % "skandinaviskt" skulle man kunna säga! Men kanske inte på det viset som de trendiga reklammakarna hittat på.
Citera
2020-02-16, 13:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Varför ska de säga sånt som är uppenbara för alla normalt begåvade ?
Hur kan du förresten veta att ingen mer än jag och en till tycker filmen är ironisk? Precis det kan du inte eftersom du drog det från ditt rymliga axxle
Du kan alltså inte hitta någon som skrivit att filmen är ironiskt menad. Då vet vi det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in