2020-02-16, 13:40
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alfahannen får man bort Alex så blir det en helt annan dynamik i gruppen och dem vågar ta för sig inne i huset, Just nu är det tassa på tå och ingen vågar göra ett sikt alla är rädda för alfahannen!

Det jag menar! Tror att Lennie inte är rädd för att säga ifrån. Han verkar självsäker och han är lugn och scannar av läget hela tiden, han är nog inte dum.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp dessa två ska fan ut fortast möjligast, de 2 falskaste i huset
Så falska. Alltså Mergim, sitter under mötet i demokratiskt manér och snackar om hur han vill ha bättre sammanhållning och hur han vill att grupperingarna ska minska yadayada, lät ju bra.

5 min senare sitter han och Amelia och öser skit över den andra gruppen och hur lite de bryyyyr sig om de andra vill hänga med dom eller inte, bara för att han inte fick den responsen han förväntade sig under mötet. Jävla loser alltså.

De sitter och skrockar över hur avundsjuka den andra gruppen är på dom eftersom de är så mycket "roligare". 0,0 i självinsikt.
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alfahannen får man bort Alex så blir det en helt annan dynamik i gruppen och dem vågar ta för sig inne i huset, Just nu är det tassa på tå och ingen vågar göra ett sikt alla är rädda för alfahannen!

Det är inte Alex som är problemet, det är Amilia, Mergim och Anty. Någon måste käfta emot dom och ställa dom mot väggen för att dom pratar så mycket skit om alla, och jag tror att Jasmine har störst balls i huset till att göra just det.
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Beep-testet! Hon åker på första nivån. Eller en hinderbana hahahahaha.

Om dom får ett uppdrag där dom ska brottas i sådana Sumodräkter så behöver ju hon inte ta på sig någon dräkt.

haha minns typ sonia 2011 skulle hoppas med en sådan och kom inte alls högt upp.
Medlem
Lunatics avatar
Mergim och Jessie ska prata :P
2020-02-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Varför då? Du verkar ha stora bekymmer över BB.
Släpp taget. Ha kul. Njut av livet.
Jag njuter av livet och tycker det är kul. Vet dessvärre inte vad jag ska släppa taget om. Tycker bara lite synd om de som enbart har sådan "finkultur" som Big Brother att se fram emot! Puss!
2020-02-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Det är inte Alex som är problemet, det är Amilia, Mergim och Anty. Någon måste käfta emot dom och ställa dom mot väggen för att dom pratar så mycket skit om alla, och jag tror att Jasmine har störst balls i huset till att göra just det.
Problemet där är väl att ingen vet att det snackas så mycket skit som det gör efter som "grupperna" inte pratar med varandra över gränserna utöver alldagligt skit över matbordet.
Medlem
jennesses avatar
Kolla nu när Mergim går DIREKT till Amilia och pratar skit om Jasmin efter att dom har pratat klart.
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
haha minns typ sonia 2011 skulle hoppas med en sådan och kom inte alls högt upp.

Åhh ja just det!! Det var hur kul som helst hahahahah. Förstår inte varför folk klagar i denna tråden på kommentarerna om Amilia, dom skulle ha sett hur folk var på Sonia. Kallade henne kinderägg och att hon jobbade som hoppborg på fritiden.
2020-02-16, 13:45
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Åhh ja just det!! Det var hur kul som helst hahahahah. Förstår inte varför folk klagar i denna tråden på kommentarerna om Amilia, dom skulle ha sett hur folk var på Sonia. Kallade henne kinderägg och att hon jobbade som hoppborg på fritiden.

exakt, fan säkert skrivit så elaka saker om Vanessa.

visst jag blivit lite mognare och väljer nu INTE skriva till någon privat men håna folk på facebook/flashback tycker jag skall vara ok.
2020-02-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Kolla nu när Mergim går DIREKT till Amilia och pratar skit om Jasmin efter att dom har pratat klart.

Hon prata ju skit om honom med jessica men nu fjäskar hon för honom

Jasmine är falsk som fan
2020-02-16, 13:46
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hon prata ju skit om honom med jessica men nu fjäskar hon för honom

Jasmine är falsk som fan

Haha, om Jasmine är falsk, vad är Mergim och Amilia då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in