2020-02-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
https://imgur.com/a/8Sf6uM5?fbclid=IwAR3p4pZwmSgC0X288q0khICxCvhl2kmv0 a_TEPUaMokf6UTvtxe_TY7pkdE
tacka mig sen. hon vet nog inte ens om det hahaha

Kan hon ha varit en kille innan ?

Tuttarna och röven verkar ha plast i sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Dom fick först 4 flaskor bubbel, och sen 3 timmar senare 2 flaskor bubbel och 6 öl, så det var ingen fest alls

Herregud det blir bara mer och mer PK.. kollade på en intervju med hon kvinnliga programledaren hon svarade på expressen frågor! Då fick hon frågan blir det mycket ”guppande i tv som förr i BB” varpå hon svara ”målet är inte att det ska guppas i tv på bästa sändningstid, detta är ett socialt experiment vi kör” något sådant inte exakt ordagrant! Så ja heja PK BB
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Japp, sa bl.a. att han själv tillhör en minoritetsgrupp, att det inte var relevant att kvinnan var jude. Hade ångest, tittade in i kameran och bad om ursäkt. Sa att han har fått motta flera dödshot

Lite citat:

"– Hade jag tyckte det varit nice att få vara kvar? Ja. Hade jag velat vara kvar? Ja, absolut, men det är absolut ingenting jag vill trycka på. Det enda jag vill trycka på nu är att be om ursäkt till alla berörda.

Efter händelsen har Kim Kamal fått ta emot både dödshot och hat.

– Majoriteten av kommentarerna och mejl jag får är att jag borde dö. Det är väldigt mycket hat, helt enkelt."

Alltså fy helvete vad intressant! Jag klickade på länken på Aftonbladet ändå, kunde inte hålla mig.

Kvinnliga Journalisten på kvällsblaskan är ju för fan sociopat. När Kim säger det citatet om att majoriteten av reaktionerna är hat och dödshot - att han borde dö..

..då svarar reporten: "Mm, tack för att du ställde upp på intervjun"

Haha, inte en min av sympati!

PK-Sverige är helt underbart CP-stört. Reporten håller alltså en intervju där Kim ska skammas och be om ursäkt för att ha sa: "Hon är jude". Han sa inte ens något generellt om judar. Ändå fick han ta emot en strid ström av hat som önskade hans död, och reporten ba: "Mm.." Helt jävla obrydd och sedan avslutade hon intervjun utan följdfråga..

HAHAHAHA!!!
Avslutad
Har slowmotion video nu av Julias promenad när ena brösten är ute är naken tråden fortfarande uppe?
2020-02-15, 23:39
Bannlyst
Aha Pamlin har bytt sovrum? Känner väl sig inte hemma med dom andra
Medlem
Sami är ett jävla as! kasta ut luffaren!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Varför snackar alla om patsy ska krypa ner i lenny säng?
största bögen i huset är mergim, tro mig , min gaydar slår inte fel

Och nya killen är bi! Nu vet ni vart ni hörde det först

Helt enig med dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Fick de mer sprit 🥃 idag? Har de kommit igång med partajande eller sover folk? Har inte kollat live idag
"AW och fest" började 19 och slutade 21
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Jag hittade Jennys Instagram igår av en slump, såg att hon fortfarande är tillsammans med Philip. Längsta förhållandet (fem år) för BB-par efter huset? Martin och Sara gjorde slut efter fyra år. Marcelo och Annica kanske var längre, gjorde slut sommaren 2017 har jag för mig.

Glöm inte Christian och Linnea från 2015, de är också fortfarande ett par
Bannlyst
Jessica kommer suga Glasmans kuk i natt.

https://imgur.com/a/8oXfFI0
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Du har inte missat någonting, inte ett skit tyvärr.
Förutom att det har kommit in en ny person

Herregud det blir bara mer och mer PK.. kollade på en intervju med hon kvinnliga programledaren hon svarade på expressen frågor! Då fick hon frågan blir det mycket ”guppande i tv som förr i BB” varpå hon svara ”målet är inte att det ska guppas i tv på bästa sändningstid, detta är ett socialt experiment vi kör” något sådant inte exakt ordagrant! Så ja heja PK BB
Medlem
bög patsy ligger o väntar långt ut till vänster på sin säng o väntar på hunken lennie hahahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in