Citat:
Ursprungligen postat av
ollepolle90
Japp, sa bl.a. att han själv tillhör en minoritetsgrupp, att det inte var relevant att kvinnan var jude. Hade ångest, tittade in i kameran och bad om ursäkt. Sa att han har fått motta flera dödshot
Lite citat:
"– Hade jag tyckte det varit nice att få vara kvar? Ja. Hade jag velat vara kvar? Ja, absolut, men det är absolut ingenting jag vill trycka på. Det enda jag vill trycka på nu är att be om ursäkt till alla berörda.
Efter händelsen har Kim Kamal fått ta emot både dödshot och hat.
– Majoriteten av kommentarerna och mejl jag får är att jag borde dö. Det är väldigt mycket hat, helt enkelt."
Alltså fy helvete vad intressant! Jag klickade på länken på Aftonbladet ändå, kunde inte hålla mig.
Kvinnliga Journalisten på kvällsblaskan är ju för fan sociopat. När Kim säger det citatet om att majoriteten av reaktionerna är hat och dödshot - att han borde dö..
..då svarar reporten:
"Mm, tack för att du ställde upp på intervjun"
Haha, inte en min av sympati!
PK-Sverige är helt underbart CP-stört. Reporten håller alltså en intervju där Kim ska skammas och be om ursäkt för att ha sa: "Hon är jude". Han sa inte ens något generellt om judar. Ändå fick han ta emot en strid ström av hat som önskade hans död, och reporten ba: "Mm.." Helt jävla obrydd och sedan avslutade hon intervjun utan följdfråga..
HAHAHAHA!!!