2020-02-15, 16:02
Medlem
Sami kanske kan åka hem och sova istället
2020-02-15, 16:02
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Lisa känns malplacerad. Så otroligt tråkig, irriterande och dessutom störande dialekt. Känns som en tant med, hon är väl inte ens 40 egentligen?

Jag trodde hon var strax över 40 och var inne i någon kris, för hon försöker vara ung och hipp och pratar massa "häftig" slang med de yngre.
2020-02-15, 16:03
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vill nog ha Jasemine kvar så vi får rösta ut Sami.

Håller helt med! Jasmine ska vara kvar. Men tror inte hon överlever en utröstning mot Sami, tyvärr.
2020-02-15, 16:04
Medlem
Vore kul å få in en prankster/jobbig jävel som kan reta dom andra så det blir jidder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Han har ju bara varit där några timmar! Ge honom en chans. Kan ju vara att han behöver komma in i det och bli varm i kläderna i huset innan vi får se mer av honom.

För övrigt rösta på 100 Burpees, kanske får folk att bli lite sura på Lisa för att hon öppnade lådan.

Snälla, detta är BB inte paradise hotel. Är man underhållande så syns det direkt. Tror du Gurkan var tyslåten första 6 timmarna eller?
Medlem
gabrielle2s avatar
Är det någon som hört varför kökskameran blev riktad mot väggen ett bra tag i natt? Blev det ett tekniskt fel.
Det hände när Sami hade ett slags " adhd" spel. Plockade upp minsta lilla fjäder på golvet, placerade stolarna i perfekt läge, åt lite mellan varvet och satte igång dammsugaren som ylade när de övriga deltagarna lagt sig.
Sami kan inte sitta still, plockar med allt och hela tiden.
Jag tycker att han är rolig just för att han kanske inte är så rolig.
Eller egentligen gör som han vill, när han vill.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Vill ha båda kvar.
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vore kul å få in en prankster/jobbig jävel som kan reta dom andra så det blir jidder

Håller med, det är vad jag hoppas på!
2020-02-15, 16:05
Medlem
Citat:
Baserat på pankaksröstnignen så är det inte många som favoriserar Jasmine, medans Sami är näst populärast, so good luck with that.
2020-02-15, 16:05
Medlem
codemeds avatar
Glasman och Pamlin känns tightare och tightare. Hade lätt försökt om jag var Glasman, söt tjej.

Vad har sagts om kineser?
2020-02-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Är det någon som hört varför kökskameran blev riktad mot väggen ett bra tag i natt? Blev det ett tekniskt fel.
Det hände när Sami hade ett slags " adhd" spel. Plockade upp minsta lilla fjäder på golvet, placerade stolarna i perfekt läge, åt lite mellan varvet och satte igång dammsugaren som ylade när de övriga deltagarna lagt sig.
Sami kan inte sitta still, plockar med allt och hela tiden.
Jag tycker att han är rolig just för att han kanske inte är så rolig.
Eller egentligen gör som han vill, när han vill.

Han hade en cigg i handen....
2020-02-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Håller med, det är vad jag hoppas på!
håller alla tummar och tår! då lär det bli show i huset och inte massa dötid hela tiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in