Citat:
Ursprungligen postat av
Belavia
Hur kommer det sig att juden får hata på kineser, men negern inte får hata på judar?
Är det dubbla måttstockar?
Med det sagt hoppas jag inte Glasman åker ut, han behövs i programmet. Juden är min favorit efter Stumpan
Jag tycker att det är föbannat tråkigt när man kastar ut människor för att de säger vissa saker. Om de sagt jag älskar judar, jag älskar kineser, jag älskar svarta, jag älskar vita. Vad hade hänt då? Jag älskar vita hade förmodligen hamnat under hat mot folkgrupper. De kanske vare sig får säga ordet älskar eller hatar någon etnicitet men
Lisa får dra alla Afrikaners arslen över en och samma kam och dra alla Afrikaners ballar över en kam.
De skall pussas, kramas, helst knulla under täcket, supa, rapa, prutta osv 😂
Jag vill inte heller att glasman skall kastas ut.
Ska det vara så förbannat pk på BB så kan de väl ta in enbart politiker, media, exbo mm så kan de sitta och hata det goda hatet. Klappa sig själva på magen och varandra och ååååå vad jag älskar dig, kram och puss,och sätta sig i knät på varandra. De kommer antagligen också viska skit om varandra till slut de med. Skulle även vilja se dem inta reptilhjärnan. Dvs supa loss rejält.