2020-02-15, 15:26
Medlem
jennesses avatar
Nu kommer dom att misslyckas med uppdraget, gött!
2020-02-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Undrar detsamma, förstår inte varför folk (i den här tråden) verkar tycka om en 40 åring i tights som tar på 20 åringar och snackar kuk och fitta hela tiden.

nej idag är han riktigt efterbliven tröttsam faktiskt
2020-02-15, 15:27
Medlem
Igår fick man rösta vem som skulle ha pankaksfrukost idag. Sist jag kollade var ställningen följande (vilket jag utgår är en rätt bre representation av vem folk har som favorit).

Alex: 12%
Amilia: 7%
Antonia: 28%
Daniel: 5%
Jasmine: 4%
Jesssica: 3%
Julia: 2%
Lisa: 3%
Mergim: 11%
Patrik: 3%
Sami 22%
2020-02-15, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Absolut inte, detta är min första anmälning någonsin, samma skit som jude snacket, jag anmälde det inte för att jag visste inte hur hårda dem var, detta är liknande.

Men orka anmäla herregud. Dom lär nog ha hört det själva och var garanterat taget ur ett sammanhang. Tror dom hör mer än dig så att tittare ska behöva anmäla är bara pinsamt. Orka med all PK.
2020-02-15, 15:28
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Hur kommer det sig att juden får hata på kineser, men negern inte får hata på judar?

Är det dubbla måttstockar?

Med det sagt hoppas jag inte Glasman åker ut, han behövs i programmet. Juden är min favorit efter Stumpan
Jag tycker att det är föbannat tråkigt när man kastar ut människor för att de säger vissa saker. Om de sagt jag älskar judar, jag älskar kineser, jag älskar svarta, jag älskar vita. Vad hade hänt då? Jag älskar vita hade förmodligen hamnat under hat mot folkgrupper. De kanske vare sig får säga ordet älskar eller hatar någon etnicitet men
Lisa får dra alla Afrikaners arslen över en och samma kam och dra alla Afrikaners ballar över en kam.
De skall pussas, kramas, helst knulla under täcket, supa, rapa, prutta osv 😂
Jag vill inte heller att glasman skall kastas ut.
Ska det vara så förbannat pk på BB så kan de väl ta in enbart politiker, media, exbo mm så kan de sitta och hata det goda hatet. Klappa sig själva på magen och varandra och ååååå vad jag älskar dig, kram och puss,och sätta sig i knät på varandra. De kommer antagligen också viska skit om varandra till slut de med. Skulle även vilja se dem inta reptilhjärnan. Dvs supa loss rejält.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-15 kl. 15:31.
2020-02-15, 15:29
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Igår fick man rösta vem som skulle ha pankaksfrukost idag. Sist jag kollade var ställningen följande (vilket jag utgår är en rätt bre representation av vem folk har som favorit).

Alex: 12%
Amilia: 7%
Antonia: 28%
Daniel: 5%
Jasmine: 4%
Jesssica: 3%
Julia: 2%
Lisa: 3%
Mergim: 11%
Patrik: 3%
Sami 22%

Antonia har 300 tusen följare, är det ens rättvist att hon får komma in i BB och tävla? Nej. Hon är mullvad och kommer att va där för att göra olika uppdrag och ställa till det för dom andra. Hon har alltid kameran på sig, och hon blir kallad till bikten hela tiden där hon förmodligen får instruktioner ifrån BB.
2020-02-15, 15:29
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Det här måste bli straff för dom där två
Anty har ingen schysst personlighet, nu höjde hon rösten till Jasse
2020-02-15, 15:30
Medlem
Nej nu har dom failat för länge sen, straff!
2020-02-15, 15:30
Medlem
iok22s avatar
Blir denna utmaning godkänd så garvar jag... hutlöst dåligt att de hjälper till.
Dessutom bär de inte ens.
2020-02-15, 15:31
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tycker att det är föbannat tråkigt när man kastar ut människor för att de säger vissa saker. Om de sagt jag älskar judar, jag älskar kineser, jag älskar svarta, jag älskar vita. Vad hade hänt då? Jag älskar vita hade förmodligen hamnat under hat mot folkgrupper. De kanske vare sig får säga ordet älskar eller hatar någon etnicitet men
Lisa får dra alla Afrikaners arslen över en och samma kam och dra alla Afrikaners ballar över en kam.
De skall pussas, kramas, helst knulla under täcket, supa, rapa, prutta osv 😂
Jag vill inte heller att glasman skall kastas ut.
Ska det vara så förbannat pk på BB så kan de väl ta in enbart politiker, media, exbo mm så kan de sitta och hata det goda hatet. Klappa sig själva på magen och varandra och ååååå vad jag älskar dig, kram och puss,och sätta sig i knät på varandra. De kommer antagligen och viska skit om varandra till slut de med.
Eller hur.. fjantigt när man skickar in mail och klagar på varenda litet "snedsteg" som deltagarna gör.
2020-02-15, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHow
Det är sånna människor som dig som jag avskyr. Sitta och leta efter fel och anstränger sig för att bli kränkt. Fy faan du måste vara en extremt bitter människa. Usch....

+1
2020-02-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Antonia har 300 tusen följare, är det ens rättvist att hon får komma in i BB och tävla? Nej. Hon är mullvad och kommer att va där för att göra olika uppdrag och ställa till det för dom andra. Hon har alltid kameran på sig, och hon blir kallad till bikten hela tiden där hon förmodligen får instruktioner ifrån BB.

200k...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in