2020-02-15, 12:33
Medlem
Placeholders avatar
Snuskman älskar verkligen tiden i huset nu och han gillar verkligen att kalla Julia för Knullia. Men beklagade han inte sig nyss att han inte fick säga samma saker som Patrik(bögen) i huset.
Meanwhile så begär Lisa(lesbianen) att Alex visar hans rumpa igen för henne, typ femtioelfte gången.
Senast redigerad av Placeholder 2020-02-15 kl. 12:42.
2020-02-15, 12:37
Medlem
Skriker jessica metoo i bikten så är glasman körd.

Hon verkade livrädd när han närmade sig
2020-02-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Oftast brukar de med matstörningar älska att göra mat åt andra och är fixerade vid mat dvs pratar konstant om mat.
Hon kanske varit på behandling men jag vet också att matstörning alltid gnager i huvudet ungefär som vid ett missbruk.
Min systers dotter har haft anorexia och hon sa till mig att hon ändå alltid måste hålla koll på sig själv vad gällde maten.
Säger jessica att hon vill visa att det går att njuta av mat så kan det ju vara så men hon är fortfarande smal som en sticka. Kan hända att hon, när hon ätit, tränar utav sjutton. Då är inte sjukdomen helt ur bilden. Finns där i bakhuvudet. En vidrig sjukdom.

Vem har ätstörningar? Hon långa blonda tjejen från England som gillar att skrämmas?
2020-02-15, 12:38
Medlem
Kollade precis i appen. Lennie och Jessica är immuna.
Så det blir Sami eller Jasmine som åker tyvärr som det ser ut nu om inget ändras.

Blir AW-fest ikväll klockan 18 förresten.
Senast redigerad av klingen78 2020-02-15 kl. 12:40.
2020-02-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Ja, juden glasman har blivit snuskigare med tiden.
Mycket snack om köttiga kukar, fiskfitta och annat från den mannen nu.

Vegoätande söder 08or brukar väl ha en mörk sida.
Tycker att han verkar va ett äckel.
2020-02-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Han finns med på lexbase haha.
Nån som kan kolla?
2020-02-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så illa att man inte får se utegården. Halva gänget har varit där bra länge nu.
Sjukt dålig produktion. BB 2020 är ett skämt och en total flopp.

Snacka om att lura kunder med sitt 24/7 live dravel. Det censureras hej vilt och deltagarna kan med lätthet gå och gömma sig om dem vill det. Bara en sådan sak att inte filma en rökruta är ett general fel när det gäller denna typen av program.
2020-02-15, 12:45
Medlem
Lobbaaans avatar
Vad är arkivskåpet för något?
2020-02-15, 12:46
Medlem
kukflashs avatar
Är hon den blonda fortfarande i bikten eller vad hände?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Oftast brukar de med matstörningar älska att göra mat åt andra och är fixerade vid mat dvs pratar konstant om mat.
Hon kanske varit på behandling men jag vet också att matstörning alltid gnager i huvudet ungefär som vid ett missbruk.
Min systers dotter har haft anorexia och hon sa till mig att hon ändå alltid måste hålla koll på sig själv vad gällde maten.
Säger jessica att hon vill visa att det går att njuta av mat så kan det ju vara så men hon är fortfarande smal som en sticka. Kan hända att hon, när hon ätit, tränar utav sjutton. Då är inte sjukdomen helt ur bilden. Finns där i bakhuvudet. En vidrig sjukdom.

Ska kolla hur hon äter i huset, bör kunna märkas.. eller om hon springer på toa direkt efter mat
Medlem
Lunatics avatar
Rödtottens ögon har kolla på alla utan att röra på huvudet.
2020-02-15, 12:49
Medlem
gabrielle2s avatar
Lisa sa att hon ville att hennes sjärt skulle bli lite mer Afrika. Vad hade hänt om hon sagt att hon ville att sjärten skulle bli lite mer Sverige.
Och ur en feministisk syn på det här med kommentarer om kvinnors kropp är ett me too material så har vi kvinnor alltså rätt att prata om mäns stjärtar. Får se när hon eller någon annan kvinna går över gränsen och greppar tag i männens stjärtar och utan medias hetsjakt.
Jag gillar verkligen att se på BB hur man får göra saker som man i media annars gör stora rubriker om.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-15 kl. 12:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in