2020-02-15, 00:05
Medlem
Alex e fan jävligt rolig
2020-02-15, 00:05
Medlem
tjenaretjenares avatar
Patrik påminner lite lätt om Mats i en annan del av köping.
2020-02-15, 00:07
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
De enda som vill se slik skit är de som själva vill vara med i det! Det klagas över allt och alla, men så är det bara nollor som ser på det... Jag skulle skämmas över att kunna ett enda namn därinne! Men, okey - jag kan erkänna att jag såg på patrasket när det var en nyhet, för ca. 20 år sedan. Nu är det bara, troligtvis, en PK-sörja med noll intressanta personligheter. Såg tex. att man inte fick säga att man hatar judar förens man ryckte ut. Vad med yttrandefriheten. Om någon sagt att de hatade svenskar, finnar, danskar eller norrmän så lovar jag att de fått stanna!

Slik skit förstår jag inte att man ägnar sin vakna tid till, men lycka till - även ni blir äldre under tiden... Finns tydligen även en app - go figure - vad annars att vänta?
2020-02-15, 00:08
Bannlyst
(FB) Patrik Svensson ´´Patzy´´ i Big Brother 2020

Patzys egna tråd. Släng in med sköna bilder, klipp, skämt och annat
2020-02-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
De enda som vill se slik skit är de som själva vill vara med i det! Det klagas över allt och alla, men så är det bara nollor som ser på det... Jag skulle skämmas över att kunna ett enda namn därinne! Men, okey - jag kan erkänna att jag såg på patrasket när det var en nyhet, för ca. 20 år sedan. Nu är det bara, troligtvis, en PK-sörja med noll intressanta personligheter. Såg tex. att man inte fick säga att man hatar judar förens man ryckte ut. Vad med yttrandefriheten. Om någon sagt att de hatade svenskar, finnar, danskar eller norrmän så lovar jag att de fått stanna!

Slik skit förstår jag inte att man ägnar sin vakna tid till, men lycka till - även ni blir äldre under tiden...

Gitta från tråden då din mupp
2020-02-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Nu ska vi se hur mycket skit Anty o hennes lilla gäng snackar skit om dom andra

Lite skit blir det säkert.
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlabyn
Gitta från tråden då din mupp

Vad faan betyder "gitta" - vet inte vad du vill jag skall göra. Är detta verkligen svenska? Kan gissa vad det betyder och ger mig genast av.

Ha det så bra - detta är väl den enda tråden där WT och MENAiter kan samsas...
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Och Mergim påminner om Tobbe i annan del av köping.
Och Sami bor i annan del av köping
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Slik skit förstår jag inte att man ägnar sin vakna tid till, men lycka till - även ni blir äldre under tiden... Finns tydligen även en app - go figure - vad annars att vänta?

Tack för din åsikt! Kram.
2020-02-15, 00:11
Medlem
Jag kommer härmed avsluta mitt cmore konto och inte följa big brother längre, har gett det en chans sen 2014 då det på riktigt började spåra ur, men nu har det verkligen spårat ur, hörs!
2020-02-15, 00:11
Medlem
amilia vill ha lite bbc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in