Citat:
Tack, bror! Jag vill läsa mer om de botade, tycker det botas folk lite väl enkelt utan att man går in på själva botemedlet. Sjukhus som botar COVID-19 borde ju vara högvilt på epidemimarknaden, men ändå näms det bara i bisatser? Det kanske är spliffen som är tung men jag hittar inget matnyttigt på sidan gällande botemedlet? Storyn känns lite småshady.Kinesen låter så här genom google translate:
Citat:
”Jag bekräftar mitt utträde från Bordeaux University Hospital idag efter en serie tester som alla visade sig vara negativa och som bekräftade att jag inte längre var en bärare av viruset", indikerar i ett e-postmeddelande denna rådgivare inom vinområdet för Gironde Chamber of Agriculture.
”Efter tre veckors sjukhusvistelse och behandling vill jag tacka det medicinska teamet för kvaliteten och effektiviteten i deras vård. Jag tillåter mig nu några dagar av vila och kommer att begränsa mig till denna enda kommentar. Tack för att du respekterar det och ber dig bevara min anonymitet ", tillägger han pressen.”
”Efter tre veckors sjukhusvistelse och behandling vill jag tacka det medicinska teamet för kvaliteten och effektiviteten i deras vård. Jag tillåter mig nu några dagar av vila och kommer att begränsa mig till denna enda kommentar. Tack för att du respekterar det och ber dig bevara min anonymitet ", tillägger han pressen.”
Ps:
Är detta vad som brukar kallas en ”freudian slip”? 

Citat:
Alla vet att Kina levererar, även Google vet detta.
” Enligt Jean-Louis Dubourg, presidenten för Chamber of Agriculture, som var "i permanent kontakt nästan varje dag" med patienten under sin sjukhusvistelse, tillät inte denna man "att skjutas. Han är någon som i allmänhet är optimistisk.”