2020-02-14, 17:18
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Måste vara jobbigt att vara svart. Alla tar för givet att det ska vara en BBC. Kan ju vara en liten räka.
Ja de fördomarna"" är tillåtna och helst fnissa lite också.
Måste vara drygt för honom.
Vet inte varför alla måste hålla på att överkladda på honom.
Men samtidigt vill han gärna visa sin vältränade kropp. Men så är det ju med oss kvinnor samt män. Män vill visa muskler och kvinnor bröst, rumpa och läppar.
Hör väl ihop med biologin
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Oj då hur känner ni SD människor här inne att de svenska honorna faller för Afrikas lejon Alex
Afrikas lejon Alex måste akta sig inatt när han sover för då kommer Sveriges lejon Patzy och tar honom i baken!
Medlem
Hur orkar man störa sig på en person bara för att den är tjock? Amilia har visst duschat. Ni har inte ens sett alla duscha, det sätter jag en femhundring på.
2020-02-14, 17:19
Medlem
iok22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur orkar man störa sig på en person bara för att den är tjock? Amilia har visst duschat. Ni har inte ens sett alla duscha, det sätter jag en femhundring på.

Jag stör mig inte på henne, skiter fullständigt i hur folk ser ut.
Jag var nyfiken bara, har inte följt alla dagar så har inte sett om hon duschat för hon har legit gått i samma kläder jag sett live.
2020-02-14, 17:19
Medlem
Darkzis avatar
Citat:

Kommentarerna var värre under säsongen då kinderägget Sonja deltog.
2020-02-14, 17:20
Medlem
SpencerPratts avatar
Första gången jag kollar, men finns det bara 5 kameror man kan skifta mellan? Eller ja, 4 plus DC? Känns som att det är mycket som inte syns på kamerorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Källa? Igår var hon förvånad när Alex berättade att han och hans tvilling var jätte lika.

Edit: Fatta mindfuck om båda 2 redan är i huset, typ byter plats i bikten
Hon nämnde i onsdags natt till Amalia och sina följare att en mörkhyad person från Stockholm med tvillingkonto hade skrivit till henne på Instagram för ungefär ett år sedan och bad sina följare att kontakta Jacob som Antys Instagramansvarige heter just nu så han kan kolla upp det och han la upp en story där han bekräftade att Anty har skrivit cirka fyrtio meddelanden en person från kontot @ manzizilax2 som Alex har med sin bror Yannick. Han berättade inte om det var Alex eller Yannick som skrev.
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:

undra om bugetera mat för en extra person för hon är inne.
Medlem
Citat:

hon har även badat några gånger
2020-02-14, 17:22
Medlem
5596s avatar
Citat:
Jag antar att du är kvinna med tanke på hur bra ditt språk har varit i tråden.

Det sitter för det mesta bara bittra incel män här inne som kommenterar över kvinnors utseenden. Jag antar att det finns någon Facebook grupp som passar dig bättre där män ej är anonyma.
2020-02-14, 17:23
Medlem
__Alez__s avatar
Metoo gäller bara när en kille mot en tjej. Inte tjej mot kille eller bög/flata.
2020-02-14, 17:23
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Källa? Igår var hon förvånad när Alex berättade att han och hans tvilling var jätte lika.

Hennes instagram tas ju hand av en kompis medans hon är där inne, den personen hade lagt ut på hennes instagram story att antingen Alex eller hans bror hade skrivit till henne i DM, någon tid innan huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in