Citat:
Ursprungligen postat av
sillynamnam
Men folket protesterar väl inte högt, för i helvete. Folket skrattar, inte är svenskar så jävla lättkränkta.
Vilka det är utöver sd som dragit igång den här snöflingornas snyftparad kan man ju undra, tror själv inte att det är ryssar men det kan inte vara så många svenskar som har så taskigt självförtroende att de går igång på en sån där reklamfilm.

Ja, de flesta jag har sett verkar snarare garva åt den oikofoba reklamen och driva med SAS. Samtidigt tycker i stort sett alla att den är efterbliven och att de ständiga oikofobiska slagorden och ramsorna börjar bli sjukt uttjatade. Men medan jag har sett i mina egna flöden hundratals kritisera och driva med reklamen/SAS bland mina vänner, bekanta, folk i samma organisationer (och fejansidor) som jag, m.fl. i sociala medier, så har jag endast sett en svårt vänsterbliven försvara filmen och dessutom försöka torgföra de konspirationsteorier som SAS och svensk ljugmedia nu torgför. Tala om att man skjuter sig i foten när man säger till vanligt folk att de inte gillade reklamen för att de är nazister, Putin-troll m.m. Givetvis driver många ännu mer med det än med själva reklamfilmen.