2020-02-13, 23:15
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nu sitter Sami och pratar om sina tatueringar, finns inget som tyder på att han har gjort en coverup eller har nazistiska tatueringar
Även om han haft det så är Sami bra mycket mer än sina tatueringar och åsikter han nu kan tänkas ha eller haft.
2020-02-13, 23:16
Medlem
Väntar istället på att någon ska säga att Sami är funkofob med tanke på Retard dog, cp hunden i permobil på benet
2020-02-13, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av diam0nd
Han kan väl inte simma?
ofta? Hade ingen aning

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har han varit ens överhuvudtaget i spat ännu??
spat?
2020-02-13, 23:17
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
De nya deltagarna som kommer in måste ha sett Samis nazistartiklar. Undrar om det blir någon konfrontation i framtiden.

Hade varit idiotiskt, förstår inte media som brusar upp sig över hans förflutna.
2020-02-13, 23:20
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Även om han haft det så är Sami bra mycket mer än sina tatueringar och åsikter han nu kan tänkas ha eller haft.
Skrev jag något annat? Men det verkar gå något rykte om att han har nazisttatueringar, fast nu när man fick se på nära håll och han förklarade så syntes det ingenting att han ens har haft såna tatueringar
2020-02-13, 23:21
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hur blir det nu inför utröstningen när två fått lämna.
Två stycken som det med störst sannolikhet hade stått i mellan.

Sami och vem mer var nominerad?
Sami, Kim, Isabel och den där engelska tjejen. Inte lärt mig alla namn ännu. Var det någon mer?
Mycket möjligt att tv tar bort Sami på ett smidigt sätt tex påstår att svenska folket " röstat"
Eller också blir det ingen utröstning eftersom två redan försvunnit.
2020-02-13, 23:21
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Sami, Kim, Isabel och den där engelska tjejen. Inte lärt mig alla namn ännu. Var det någon mer?
Mycket möjligt att tv tar bort Sami på ett smidigt sätt tex påstår att svenska folket " röstat"
Eller också blir det ingen utröstning eftersom två redan försvunnit.

Jaa undrar hur det kommer bli nu när två redan har lämnat, känns som att dom borde sitta safe då.
2020-02-13, 23:22
Medlem
Citat:
Nu sitter Sami och pratar om sina tatueringar, finns inget som tyder på att han har gjort en coverup eller har nazistiska tatueringar
Känns spontant om det var som så att han haft nazistiska tatueringar och gjort coverup så är det väl ingenting man säger rakt ut. Utan man är nog väldigt försiktig med vad man säger i det läget. Speciellt efter idag.
2020-02-13, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Jaa undrar hur det kommer bli nu när två redan har lämnat, känns som att dom borde sitta safe då.

Betyder detta att fler än två personer rullar in på måndag?
2020-02-13, 23:25
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Betyder detta att fler än två personer rullar in på måndag?

Tror faktiskt att det kommer komma in nya deltagare i helgen redan.
2020-02-13, 23:25
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Skrev jag något annat? Men det verkar gå något rykte om att han har nazisttatueringar, fast nu när man fick se på nära håll och han förklarade så syntes det ingenting att han ens har haft såna tatueringar
Nej du skrev inget annat. Jag tyckte det var ett bra läge att säga det jag sa när du skrev det du skrev.
Expressen skriker om det. Titta vilken nazze de tagit in. Tatuerat in numret 1488 som tydligen betyder. Jag är Hitlers arvtagare.
Det är expos vd som är på nazzejakt.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-13 kl. 23:27.
2020-02-13, 23:29
Medlem
Även om jag vet att det var helt rätt beslut så måste bara säga att jag tycker det är synd att dem plockade ut Kim. Jag vet att många här ville ha ut honom, men personligen så känner jag att han vara en utav få deltagare i huset just nu som inte var rakt av tråkig att kolla på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in