2020-02-13, 19:39
Medlem
Lisa är så jävla malplacerad.
2020-02-13, 19:40
Medlem
Så skönt att kim åkte ut förstod redan från början att get-bajspackaren inte skulle vara så långvarig
2020-02-13, 19:40
Medlem
Va de bara för mig som det stod "sändningen fortsätter strax" och efter typ 5 min så tjötar dom om att klä sig fint eller ej. Så är Kim borta?

Va fan sysslar tv 4 med, varför gör dom så?
2020-02-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Vad tror ni hade hänt om någon sagt!

Jag hatar kristna? Absolut ingenting hade hänt

Exakt, eller jag hatar svennar, hade inte hänt nåt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Skicka in sköna svenska grabbar i huset nu.

Jaaaa! Det saknas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Har hon sagt vilken hon tar? Metylfenidat är ganska viktneutralt vad jag hört nämligen.
Nej, men hon tar troligen Elvanse eller kanske Attentin. Hon beskriver hur det känns att hon "kan vara vaken i två dygn och blinka en gång" när hon tar sin medicin.

Håller dock med om att man kan undra hur tjock hon hade varit utan sin AD(H)D medicin... satan i gatan vilket fläskberg hon hade varit.

Såg att hon höll på och åmade sig i soffan med Mergim föresten... undrar om dom två kanske bli först ut att knulla?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dkwduck
Läste på expressen att även Kim fått lämna av samma anledning som Isabella. Är de inte bättre Big brother börjar med varningstext att ”känsliga tittare varnas” så slipper de bli så pk?

Tror inte den ansvariga utgivaren vill ta den risken. Han/hon åker nämligen dit i första hand och inte Kim och Isabel.
2020-02-13, 19:42
Medlem
musttomtes avatar
Nu kan man prova Cmore i två veckor sedan Kim lämnat.
2020-02-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjuntorp11
Exakt, eller jag hatar svennar, hade inte hänt nåt.

Nu har å andra sidan inte 6 miljoner människor eldats i ugnarna för att de är svenskar eller kristna.
2020-02-13, 19:43
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Två med rötter utifrån Skandinavien som sprider hat om judar, hoppas fler får upp ögonen om vilka som är de riktiga rasisterna i detta land.

När man lyssnar på media är det precis som om det är svenskarna som sprider hat.

Mitt i prick
2020-02-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Nej, men hon tar troligen Elvanse eller kanske Attentin. Hon beskriver hur det känns att hon "kan vara vaken i två dygn och blinka en gång" när hon tar sin medicin.

Håller dock med om att man kan undra hur tjock hon hade varit utan sin AD(H)D medicin... satan i gatan vilket fläskberg hon hade varit.

Såg att hon höll på och åmade sig i soffan med Mergim föresten... undrar om dom två kanske bli först ut att knulla?

Hon har sagt vad det är hon tar. Tror det var igår, jag vet dock inte vad det var. Men det diskuterades kring hennes ADD och hon sa då vad hon tar.
2020-02-13, 19:44
Medlem
kvarkenss avatar
Släng in Sebastian Dawkins eller liknande (om det nu finns) så kanske det händer något nån jävla gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in