2020-02-13, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Tippar på att Sami kommer att lämna frivilligt.

Tror det blir gubben med glasögon.
2020-02-13, 18:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Tror det blir gubben med glasögon.

inte en chans dem kommer få bära ut patzy därifrån han lever sin dröm sökte redan 2003 typ
2020-02-13, 18:13
Bannlyst
Man skrattade åt att en 51-årig gubbe skulle va med i big brother, men nu när man sett övriga deltagare så är det inte helt uteslutet att han vinner!
2020-02-13, 18:22
Medlem
Jokrarna som kommer att komma in senare i programmet måste ju ha sätt några avsnitt av programmet när dem kommer in? Ganska stor fördel....dem kan ju till o med hitta på saker som deltagarna har sagt i bikten osv. Säga att dem snackat skit om varandra trots att dem inte har det...
2020-02-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Sant. Jag var säker på att han skulle skulle gå till final 2011.

Garanterat!

https://youtu.be/Ww11XBAxZ_Q
Detta hade du lätt rykt för idag.
Så jävla äckligt Sverige blivit.

Rodney är för övrigt Big Brothers eviga konung!
Vilken hjälte
2020-02-13, 18:32
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Garanterat!

https://youtu.be/Ww11XBAxZ_Q
Detta hade du lätt rykt för idag.
Så jävla äckligt Sverige blivit.

Rodney är för övrigt Big Brothers eviga konung!
Vilken hjälte

Hahaha vilken jävla legend! 😂😂

Om någon hade gjort så i dagens BB så hade vederbörande blivit utslängd med huvudet före.
2020-02-13, 18:34
Medlem
JayJayAdamss avatar
Såg precis ett klipp där Alex, Isabel, Lisa (läraren med kort hår) och Amilia satt i soffan och Alex och Isabel flörtade en del och det diskuterades vem Alex var mest sugen på.

Alex förklarade vad han ville ha med en liknelse om gott och blandat. Att det är många smaker men att det alltid brukar vara en smak kvar till sist, nämligen lakrits för att man sparar den bästa till sist.
Ganska säker på att lakrits är kvar sist i påsen för att det är ingen som vill ha lakritsen.

Nu får han nöja sig med Antonia när Isabel har fått lämna.

Vem stör ni er mest på hittills? Jag måste säga utan tvekan Kim och "Patzy". Både utseendemässigt och personlighetsmässigt. Vill inte se "Patzy" utan tröja med sina chipstuttar i TV, än mindre höra hans "WHOOO" eller röst för den delen.
Så fort Kim öppnar munnen är det antingen en lögn eller något på engelska och är det något jag stör mig på är det människor som pratar engelska när de har noll anknytning till ett engelsktalande land och sitter i ett rum där alla talar svenska.
2020-02-13, 18:37
Medlem
Tempas avatar
Fyfan va dåliga dom är som sköter liven, gick tillbaka till köket pga orkar inte äckel-Kim, men då har dom inte satt på micarna där
2020-02-13, 18:38
Medlem
Isabel Pereira är fan antistemit att spearchucker borde omskolar sig ASAP
Medlem
Bikkes avatar
Var inte Kim makeupartist? 😂
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgammaltnamn
Jag skulle vilja komma in i huset.
Jag vill diskutera vidare kring åsikter personer har i huset och våga förklara att det är hyckleri om att de inte ser miljonen som så viktig att vinna.
Jasmine verkar härlig, så henne skulle jag se ifall jag klickar med o hon ser bra ut.

Finns det någon väg till att ansöka så här sent?

Någon som synar deltagarnas verkliga åsikter behövs! Några som hittar på fler spontana kul saker.

Undrar också om det skulle finnas någon väg att ansöka så här sent.

Deltagarna i år är ju det sämsta material jag någonsin sett.
2020-02-13, 18:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bikke
Var inte Kim makeupartist? 😂

jo och amilia blir ju riktigt snygg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in