2020-02-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Så kan det vara.

Vi människor tenderar alltid att vilja hitta "likheter" och bonda med de vi samtalar med. I stundens hetta så kanske det bara slank ut av ren oförmåga att faktiskt tänka vad det är hon säger, för att just försöka komma närmare Kim. Man brukar ju säga - "Finns ingen bättre kombo än två som hatar samma person"

Håller helt med dig och förstår varför hon sa som hon gjorde.
Den som egentligen bör åka ut pga uttryckligen ogilla judar är faktiskt Kim som påbörjade själva grejen med att säga "Jag älskar min f.d chef men hans fru var en riktig jude".

Jävligt efterblivet att svara med "jag hatar judar" på det men ibland slinter man med tungan och som sagt, ingenting bondar en så mycket som hatet mot samma person.

Dock så tror jag nog hon innerst inne absolut ogillar judar, likt resterande invandrare i Sverige. Jude är ett skällsord som varenda ortenperson slänger sig med.

Inte många svarta som är sionister direkt. Israel kastrerar väl en massa afrikaner så varför skulle dom gilla judar.
2020-02-13, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Niqqas
finns det någon ”ful”-stream eller betalar ni alla?

hade redan konto annars hade jag aldrig betalt för denna skiten
2020-02-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Nicky vad en klass för sig själv. Vad gör den tjommen idag om någon vet det? Vore intressant att ha lite update på den dåren, han är väl dollarmiljardär och älskare till Kardashian eller något.

Kim ljuger mycket om hur bra säljare han varit, att "internationella businessmen" har kommenterat hans säljtalang genom att kalla honom för en "sales magician" och att han är en av Sveriges absolut bästa säljare.
Han är även helt straight säger han.
Han har även varit med i ett jävla skitprogram på YouTube som heter Tjafs där han nu påstår sig ha blivit erbjuden över 30 000 kronor för medverkan i ~5 avsnitt.

Finns skvallertråd om deltagarna här för intresserade:
(FB) Skvaller om årets Big Brother-deltagare (2020)

Nej, han sa ju klart och tydligt att han ville ha 10.000kr per inspelningsdag, tre dagar totalt. Men blev erbjuden 1500kr per inspelningsdag.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Du tror att han får komma ut med sin bakgrund ?
Tror att konsekvenser blir samma av att klä sig feminint och i smink i sådana kulturer. Eller det är säkert farligare då idioterna i tråden tror män + smink = bög
Medlem
Fy fan vad tråkigt. Just nu rabblar de självklarheter som gör hål i huvudet. Ångrar att jag betalade 1kr för att prova på cmore.
2020-02-13, 16:53
Medlem
Har inte ens gått en vecka och BB-produktionen får redan skit kastat på sig från media . Tycker Rosanna fortfarande att hon skött castingen bra, tro? Sparken härnäst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hade redan konto annars hade jag aldrig betalt för denna skiten
Samma här. Det är rent skräp egentligen som vi följer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Nej, han sa ju klart och tydligt att han ville ha 10.000kr per inspelningsdag, tre dagar totalt. Men blev erbjuden 1500kr per inspelningsdag.

Okej jag lyssnade ej så noga då jag sitter på jobbet och kollar halvt. Ber om ursäkt isåfall.
Fortfarande inte så mycket att skryta om dock.

"Jag ville få ut 30 000 kronor av en skitshow på YouTube men fick inte det".
Tillför inte så mycket, annat än att påvisa sin egen brist på självdistans.
2020-02-13, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Fy fan vad tråkigt. Just nu rabblar de självklarheter som gör hål i huvudet. Ångrar att jag betalade 1kr för att prova på cmore.

Hade varit intressant att höra vad du förväntade dig. Att folk springer runt nakna med tomtebloss i röven?
Medlem
Herblaws avatar
Ja, total katastrof med castingen den här säsongen! Vänstervriden skitsäsong. Tråkiga människor, likadana allihopa. "Ooooh va bra vi alla klickar, hihihi"....

Hoppas på att det händer något intressant snart, det kan ju vända. Men trött blir man.

Inga prenumerationer till Cmore.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Den kronan får man tack och lov tillbaka dock 😄
2020-02-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Har inte ens gått en vecka och BB-produktionen får redan skit kastat på sig från media . Tycker Rosanna fortfarande att hon skött castingen bra, tro? Sparken härnäst.
Vem är denna "Rosanna" som har skött castingen? Hon borde sparkas omgående. En hemlös pundare hade skött det jobbet bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in