2020-02-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Inte alls på samma nivå, Nicky var en klass för sig. Härliga tider!

+1. Missat vad Kim ljugit om. Förutom att ingen tror på att han är hetero.
Nicky var utbildad massör, hans mamma supermodell och dom hade ett fett hus utomlands, osv osv.
2020-02-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Isabella blev utslängt för sina rasistiska uttalanden, och det var dagens höjdpunkt? Vad annat har jag missat?

inte ett skit mannen helt jäva onödigt att kolla på liven i år kamerorna helt felriktade ljudet under all kritik
2020-02-13, 16:38
Medlem
Älskar när dom har igång 6 olika mickar samtidigt, med tre olika konversationer.
2020-02-13, 16:38
Medlem
Jag har en tes om att Isabel hakade på och förstärkte det som Kim tyckte underförstått, för att sympatisera med Kim.
Jag tror inte Isabel hatar Judar, men jag vet självklart inte.

Det blev inget bra detta och inga är vinnare.

Det var någon som skrev att det blir mindre bra ifall deltagarna blir mindre frispråkiga, men det är ganska enkelt att skippa uttrycka hat.
2020-02-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Isabella blev utslängt för sina rasistiska uttalanden, och det var dagens höjdpunkt? Vad annat har jag missat?
Lisa tyckte att Anty är porrig, Jasmine hade ögonbindel på sig i en timme, Sami har vaxat benen, Anty och Mergim bytte kläder med varandra och Amilia grät över sin tennisboll som flög ut ur huset.
Medlem
PingPongZongs avatar
Visste inte att Sami var AFRIKAN? Underbart. Har ju sett han som en finne. Han är ju lika mkt afrikan som finne. Pappa tunisier tydligen. Det är fint det. Kan han haila så mkt han vill... Eller nej inte längre. Nu beskylls ju även afrikaner för rasism/nazism. Även dom mörkare varianterna, brunare varianterna, svartare... Men det ändå jävla roligt. Folk kan inte fatta. Är idioter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nicky var utbildad massör, hans mamma supermodell och dom hade ett fett hus utomlands, osv osv.

Nicky vad en klass för sig själv. Vad gör den tjommen idag om någon vet det? Vore intressant att ha lite update på den dåren, han är väl dollarmiljardär och älskare till Kardashian eller något.

Kim ljuger mycket om hur bra säljare han varit, att "internationella businessmen" har kommenterat hans säljtalang genom att kalla honom för en "sales magician" och att han är en av Sveriges absolut bästa säljare.
Han är även helt straight säger han.
Han har även varit med i ett jävla skitprogram på YouTube som heter Tjafs där han nu påstår sig ha blivit erbjuden över 30 000 kronor för medverkan i ~5 avsnitt.

Finns skvallertråd om deltagarna här för intresserade:
(FB) Skvaller om årets Big Brother-deltagare (2020)
Avslutad
Expressen pressar castingansvariga:
https://www.expressen.se/noje/nagonting-har-gatt-kappratt-at-helvete/
2020-02-13, 16:40
Medlem
jennesses avatar
Undra hur mycket folket där inne ljög om sina personligheter på castingen? Seriöst, ingen är ju rolig där inne, inte ens Sami är rolig nu. Känns som att kolla på ett gäng som är hemma hos sig själva.. Händer ju fan ingenting alls.
2020-02-13, 16:41
Medlem
Kim är ju inte en mytoman, däremot är han ju uppenbarligen en storyteller som kryddar på lite extra för att ge berättelsen större effekt typ.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Undra hur mycket folket där inne ljög om sina personligheter på castingen? Seriöst, ingen är ju rolig där inne, inte ens Sami är rolig nu. Känns som att kolla på ett gäng som är hemma hos sig själva.. Händer ju fan ingenting alls.
Det här har jag också tänkt på! Denna "kock" som är överjävligt dålig på det, och andras intros där i början som inte alls verkar ha stämt in.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Haha exakt, det var rena rama högstadie lögner men väldigt underhållande.

Kims största lögn är ju den lögnen som han intalar sig själv, att han är straight.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in