Citat:
Ursprungligen postat av
hgos
Vet vi från när databasdumpen är?
Den ena databasen, debra, verkar de ha fått fram databasdumpar från så sent som 2018-02-20. (Se sidan 421 (PDF-sida 428) i aktbilaga 202).
Den andra databasen, btcrel, som vad jag förstått innehåller just transaktionshistoriken för bitcoinöverföringar, har de fått fram en komplett databasdump från så sent som 2018-06-27. (Se sidan 443 (PDF-sida 450) i aktbilaga 202).
Förutom de kompletta dumparna har de också fått fram partiella dumpar, hur kompletta dessa är eller när dessa skapades orkar jag inte leta efter just nu, men du borde hitta den infon i närheten av sidorna ovan.
Citat:
Och hur länge lagrades ordrar på FS? Jag trodde i min enfald att de raderades när de var klara?
Jag gissar nu, men jag tror inte några gamla ordrar har raderats över huvud taget efter att de blivit klargjorda. Edit: Det är inte ovanligt att denna typen av data lagras för evigt för att inte ställa till med problem för annan data som baseras på den, i FS2:s fall kan man tänka sig att omdömen/betygsättningar/dispytdata varit beroende av orderdata, men det är bara spekulation.